12 Reacties
13 dagen geleden
Proficiatt😍 voor mij is het na elke echo weer een wachtweek tot de 12 weken. Ik denk gwn met andere dingen bezig zijn ik ga dagelijks sporten en af en toe eens weg met vriendinnen.. nieuwe series uitkijken veel succes🤞💕
13 dagen geleden
Reactie op GaveKlip928372
Proficiatt😍 voor mij is het na elke echo weer een wachtweek tot de 12 weke ...
Dankjewel.
Ik probeer daaglijks te gaan wandelen en eens te fietsen in de fitness. Alhoewel ik echt niet graag ga naar de fitness.
Ik kijk te veel tv, waardoor er al heel veel series eraan gegloofd hebben. 🤭🙈.
Mar inderdaad proberen misschien iets meer weg te gaan ofzo met vriendinnen. Soms moeilijk, want werk met vaste nachtpost. Maar komt goed! 💪🏼🥰
Ohja die 12 weken echo staat op 20 december. Dat is ook kei ver weg lijkt, dat is ook het moment dat we het zouden gaan bekendmaken naar de rest toe en.naar ons plusdochtertje.
Omdat we toch wel.bang zijn vanuit verleden. Enkel onze ouders en onze dichtse kameradenkoppel weet het 🥰🤭💞
13 dagen geleden
Ooh ik ook eerste echo 22/11.
Dinsdag nog eens bloedafname.
Maandag was het 134 en woensdag 336 🤞☘️
13 dagen geleden
Proficiat!! Ik heb 25/11 pas mijn eerste echo, maar heb intussen wel een privé echo geboekt voor 15/11, duurt me anders veeeeeeeel te lang 🙈 Ik ben nu 5w4 dagen, laatste bloed afname was op 4w6d en had toen een waarde van 25002. Nu maak ik mij wel wat ongerust dat deze zo hoog is tegenover de meeste waardes die ik op dat termijn tegen kom…
13 dagen geleden
Reactie op Noussss
Proficiat!! Ik heb 25/11 pas mijn eerste echo, maar heb intussen wel een pr ...
Jij ook proficiat! 🥰
Als je je zorgen maakt gerust eens bellen naar de gynaecoloog ze zullen je het wel uitleggen.
Ik maakte me ook zorgen omdat ik zag dat bij sommige de waarden zo hoog lag. Maar de gynaecoloog zei me dat ik me geen zorgen moest maken. Zolang het mooi verdubbelt zoals het hoort komt alles goed. Ik ben bij de 1ste echo juist 7 weken. Denk wel misschien nog eens een extra bloedafname te laten doen om mezelf toch gerust te stellen dat het echt de goede kant uit gaat. 🤞🏼🍀🥰💞
13 dagen geleden
Reactie op Vanssaa
Jij ook proficiat! 🥰
Als je je zorgen maakt gerust eens bellen naar de gy ...
Zo heb ik dat inderdaad ook gegaan, met meerdere bloedafnames, voor een klein beetje geruststelling 🙈 nu een klein weekje aftellen tot de eerste echo. Volgende week werk ik ook voor de laatste keer tot het eerste trimester om is, ik rij met de vrachtwagen en het is wat heftig op vlak van niet kunnen slapen en de misselijkheid 🙈 dus moeten gaan zoeken voor een andere afleiding 😅
13 dagen geleden
Reactie op Vanssaa
Dankjewel.
Ik probeer daaglijks te gaan wandelen en eens te fietsen in de ...
Eerst nog die eerste echo hopelijk komt het goed niet te veel stressen u waardes zijn perfect gestegen ik ben ook laag begonnen en 2 goede echo’s gehad met mijn miskraam had ik hoge waardes en steeg elke keer goedd dus je weet het nooit ik duim ☺️💕