Ik ben 37 weken zwanger en ik voel al uren een zeer drukkend gevoel van onder aan mijn vagina. Wandelen is moeizaam. Zijn dat indalingsweeen? Iemand er ook last van?
Loop ik al meer dan een week mee ... Vermoeiend al de afwas doen is te veel, gyne zegt dat het elk moment kan gebeuren heb al voorweeën gehad over een week en gisteren maar het zet niet door. Ik heb het gehad
Ik kan er voorlopig nog niet van mee spreken. Heb wel al veel harde buiken en indelingsweeën.
Maar klinkt alsof het voor jou nu echt wel nadert 😅
Veel succes alst zover is. Je zal het goed doen ❤️
Idem hier. Dinsdag met 36w+5d aan de monitor gelegen: voorweeën, druk onderaan, al een beetje ontsluiting, slijmprop verloren, maar… het zet voorlopig niet door. Afwachten dus 😄
Idem hier. Dinsdag met 36w+5d aan de monitor gelegen: voorweeën, druk onder ...
36+5 is nog vroeg ook he ☺️ Super dat je lichaam zich zo al aan het voorbereiden is terwijl je baby toch nog veilig kan verder ontwikkelen. Ik ben zaterdag spontaan bevallen op 39+3 en had ongeveer rond 36 dezelfde symptomen als jou. Ik ben blijven wandelen en actief gebleven tot de dag zelf maar wel op een rustiger tempo en met de nodige rust tussendoor! Die druk onderaan is je baby die zakt en door te wandelen stimuleer je al wiegend dat ze verder hun weg zoeken (samen met die indalingsweeën en zwaartekracht). Alles is vrij vlot verlopen & ik wens jullie allen 100% hetzelfde toe!