7 Reacties

één maand geleden

Oei, ik werk zelf in een creche en dit is bij ons absoluuuut niet oke... Onder het jaar mag er niets mee in het bedje liggen normaal gezien

één maand geleden

Hoi, Ik ben zelf ook kinderbegeleidster en dit mag zeker niet. Ik snap niet goed waarom ze dit doen? Om ze in slaap te laten vallen? Er bestaan toch genoeg andere manieren om deze kleintjes te helpen? Dit is geen veilige manier..

één maand geleden

Het zou ze helpen om sneller in slaap te vallen... maar het ziet er maar eng uit. Begrijpelijk als je dit bijvoorbeeld bij je eigen kindje doet want dan moet je maar 1 kindje in het oog houden maar als ze er meerdere in het oog moeten houden en andere wakkere kindjes moeten helpen,verzorgen lijkt het mij gevaarlijk en is een verstikking toch snel gebeurt....

één maand geleden

Reactie op Britt1998

Het zou ze helpen om sneller in slaap te vallen... maar het ziet er maar en ...
Dus conclusie de kindjes moeten zo snel mogelijk in slaap vallen zodat zei zelf kunnen verder doen? Ze worden betaald om voor een ander zijn kleintje te zorgen. Dan ben je uiterst voorzichtig! Ik ben al overbezorgd als ze te lang stil zijn. Ik vind dit eigenlijk echt niet oké! Hoe voel jij jouw daar bij als mama? Misschien melden dat je dit zelf niet wil voor je kindje.

één maand geleden

Ik ben een beetje in shock met wat ik net las.

één maand geleden

Dus conclusie de kindjes moeten zo snel mogelijk in slaap vallen zodat zei ...
Ik wil niet terug gaan werken hierdoor... vertrouwen is wat zoek nu. Maar ja geen keus helaas. Ik ga zeggen dat dit voor mijn kindje niet moet. Maar ja, hoe controleer je dat? Ik heb een melding gemaakt bij opgroei punt en zij gaan mij contacteren om te kijken wat er gedaan moet worden. Leuk is iets anders... ik ga kijken naar andere oplossing voor opvang maar kans is klein nu nog 1 te vinden...

één maand geleden

Reactie op Britt1998

Ik wil niet terug gaan werken hierdoor... vertrouwen is wat zoek nu. Maar j ...
Snap je volledig meid! Wel heel goed dat je hiervoor melding hebt gedaan. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Een opvang vinden is in deze tijd idd niet gemakkelijk. Misschien eens horen bij kind en gezin of ferm voor als er ergens een plaatsje vrij komt in de toekomst. Je moet je wel volledig vertrouwd voelen om je kindje af te geven vind ik. Of eens met de begeleiding daar spreken? Al weet ik dat dat niet zomaar kan bij iedereen. Meid toch 😞 Als ik dichter woonde mocht ze direct bij mij komen!