16 Reacties
één maand geleden
Morgen is mijn zoontje 4 maanden en dan starten we. Door zijn reflux mogen we er vanaf 4 maanden al mee starten zodat hij snel vaste voeding kan eten en minder last heeft van zijn reflux.
Vind het ook raar dat ze zegt om eerder later te beginnen, misschien eens naar kind en gezin gaan om te bespreken?
één maand geleden
Onze dochter is nu 12 weken oud en weigert de fles. We zijn optijd begonnen met oefenen en in het begin wou ze wel, maar een paar weken geleden ineens niet meer😭Ik ga dit eind deze week ook navragen bij K&G wanneer ik mag beginnen, want ik ben zo gestresseerd dat ze geen flesje gaat willen als ze daar is. 1,5 week nadat ze daar start is ze 4m oud...
één maand geleden
Je leest idd allemaal verschillende dingen dus daarom wilde ik het hier eens vragen. 😋 ik ga zeker aan mijn onthaalmoeder vragen of ze de hapjes nog even laat voor wat het is omdat we daar zelf mee willen starten. Dan kunnen we nog zien op welke termijn we het doen. Dankjewel voor alle reacties ❤️
één maand geleden
Ik ben vandaag begonnen! Zoontje wordt deze week 15w. Eerste groentepap sessie is geslaagd! Hij werd heel enthousiast! ☺️
één maand geleden
Reactie op tessa199200
Ik ben vandaag begonnen! Zoontje wordt deze week 15w. Eerste groentepap ses ...
Zoontje is morgen 4 maand, vind het zo enorm spannend!
één maand geleden
Reactie op Jana-Maxim
Zoontje is morgen 4 maand, vind het zo enorm spannend!
Laat ons weten hoe het is gegaan. ☺️
één maand geleden
Reactie op HS8894
Iets na 4 maand gaan wij starten met een 50 gram per dag.
En wat maak je zoal klaar? Ik heb nu allemaal oefenhapjes gemaakt om ze de smaken te leren kennen, maar wel allemaal apart in een potje. Wortel, pastinaak en witlof 😋
één maand geleden
Reactie op tessa199200
Ik ben vandaag begonnen! Zoontje wordt deze week 15w. Eerste groentepap ses ...
Kei goed! 🙏🏼😍
één maand geleden
Ons zoontje is nu 17 weken en wij zijn een week geleden begonnen met groentehapjes owv reflux. Hij heeft ondertussen wortel, courgette en pompoen geproefd. De eerste 2 dagen moest hij fel oefenen op het eten van een lepel en wennen aan de textuur. Ondertussen eet hij heel enthousiast 50g op met nadien nog een flesje. Had vandaag zelfs de indruk dat hij nog meer kon eten.
Ik zou zeggen probeer en maak het in het begin vooral niet te dik van textuur want dat was bij ons een afknapper. En bereidt je voor op de meest schattige smospartijen 🥰
één maand geleden
Gisteren begonnen ze 4maand en 2dagen ma ze eet ongeveer een 15 gram en krijgt ean de papfles want ze zero het op een wenen tt ze de papfles krijgt maar een rare vraag moeten wij die tussendoor water laten drinken Gisteren wel gedaan vandaag niet Gisteren heeft ze ook een papfles gekregen erachter
één maand geleden
Hej, ons dochtertje is nu 13w4 dagen en zijn op aanraden van de pediater al 2 dagen patatjes aan het geven. Ons meisjes drinkt zeer slecht melk. Zowel borstvoeding als kunstvoeding is voor haar een dingetje. Ze geraakt amper aan de 600ml melk per dag… de pediater zei wel om te beginnen met potjes omdat deze veel lopender zijn. En ja hoor dol gelukkig. Ze eet al vanaf dag 1 een half potje leeg. Omdat ze van mij maar een half kreeg om te beginnen. Dus vandaag dan maar eens een heel potje proberen. 😅
De pediater zei elke baby word groot en ik kon er niks slecht mee doen.