9 Reacties

5 maanden geleden

Hey, naar het einde van de zwangerschap toe verkalkt de placenta waardoor de werking afneemt. Het is goed dat je gynae dit opgemerkt heeft. Ik zou het proberen optimistisch te zien in de zin van dat je over de 38w bent en je babytje volgroeid is. Ik heb ook een (onverwachtse) inleiding gehad bij m’n eerste en vergeet gerust alle horrorverhalen die je online tegenkomt. Had een droombevalling 🩷! Succes!

5 maanden geleden

Reactie op yaminab

Hey, naar het einde van de zwangerschap toe verkalkt de placenta waardoor d ...
Super lief, en gerustellend je berichtje, dankjewel🩷

5 maanden geleden

Hey! Ik ben 38+5 weken en moet waarschijnlijk ook ingeleid worden wegens zwangerschapscholestase. We kunnen elkaar op de hoogte houden en beetje steunen 😊 Komt zeker goed!

5 maanden geleden

Hey! Ik ben 38+5 weken en moet waarschijnlijk ook ingeleid worden wegens zw ...
Weet je al wat meer? Ik wordt dinsdag ingeleid🌸

5 maanden geleden

Reactie op Liliane12345

Weet je al wat meer? Ik wordt dinsdag ingeleid🌸
Hey! Ik stond gepland om deze ochtend ingeleid te worden maar de natuur heeft er anders over beslist. Wij zijn zaterdag trotste ouders geworden ons meisje Dylis. Bevalling is vlot verlopen (ongeveer 12,5u) en we doen het beide heel goed! 3,78kg - 50,5cm 💕

5 maanden geleden

Hey! Ik stond gepland om deze ochtend ingeleid te worden maar de natuur hee ...
Proficiat! 🥰

5 maanden geleden

Dikke proficiat!🥰

5 maanden geleden

Oh waw! Dikke proficiat!🥹🌸🩷

5 maanden geleden

Dankjewel allemaal! Jullie nog heel veel succes. Alle clichés zijn voor mij tot nu toe echt waarheid geweest. Eens ze er was en op mijn borst lag, mochten ze van mijn doen wat ze wouden ik was zoooo overweldigd van intens blijdschap en fierheid. Probeer tijdens je bevalling hier echt kracht uit te halen en blijf praten tegen je baby 💞