44 Reacties
5 maanden geleden
Zijn er nog dames die de laatste weken zo goed als niet meer bijkomen? Ik ben van 65 naar 81 gegaan en blijf daar nu eigenlijk zo goed als hangen. Blij voor mezelf natuurlijk dat ik niet nog meer extra kilo’s krijg, maar ik vraag me af of de baby dan wel voldoende aankomt.
Ik ben vandaag 35+3 en heb woensdag een controle bij de gyn.
5 maanden geleden
Reactie op Vilela
Ben ook de laatste weken maar 500 g aangekomen
Ik ben de laatste weken ook amper bijgekomen zondag 35w gisteren controle gehad en maar 500gr bijgekomen, Tzal het gewichtje want die woog ong 2.5kg
5 maanden geleden
Hoe verder id zwangerschap, hoe meer ik dat kan loslaten! 38+5 nu en al 15kg bijgekomen 😊 Al zijn die extra kilo’s echt wel veel vocht ook
5 maanden geleden
Week 39 en van 58 naar 71kg 🙈 heb het ook losgelaten!! Hoe verder je bent hoe meer je gewoon verlangt naar de baby. Die kg’s weer verliezen zijn zorgen voor later!
5 maanden geleden
Op 36wk was ik 10kg bijgekomen, maar ik hou wel echt veel vocht op in mijn voeten en kuiten. Ik heb de indruk dat ik nu minder snel aankom dan voor mijn zwangerschap. Toen moest ik er nog maar naar kijken en vlogen de kilo’s er al bij. 😅 hopelijk blijft het zo als ik bevallen ben, want ik vind mijn lichaam nu mooier dan voor mijn zwangerschap.
3 maanden geleden
Hey dames! Ik ben uiteindelijk 19 kg aangekomen en ben nu 4w1 geleden bevallen.
Ik was vrij snel 9 kg kwijt, maar voor de rest gaat er geen gram af.
Ik heb nog veel vocht merk ik.
Hoe gaat het bij jullie?
Af en toe maak ik een korte wandeling, want ik merk dat mijn lichaam vooral nog rust nodig heeft.
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hey dames! Ik ben uiteindelijk 19 kg aangekomen en ben nu 4w1 geleden beval ...
Hi! Ik ben 6 weken geleden bevallen, was in totaal 13kg bijgekomen. Ik ben nu al 17kg terug afgevallen. Ik geef wel borstvoeding, mijn schoonmama zegt dat het daarmee te maken heeft, maar dat lijkt me niet 100% waarheid.
Ik wandel veel, soms tot 10km per dag. Eten doe ik nog steeds zoals voor mijn zwangerschap. ☺️
3 maanden geleden
Reactie op Charlotte1993156
Hi! Ik ben 6 weken geleden bevallen, was in totaal 13kg bijgekomen. Ik ben ...
Ik hoorde ook wel al dat BV er mee te maken kan hebben. Bij mij is het helaas niet gelukt om BV te geven.
Ik wil ook graag wat meer wandelen, maar mijn lichaam laat het nog niet toe helaas.
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ik hoorde ook wel al dat BV er mee te maken kan hebben. Bij mij is het hela ...
Ik moet ook kolven hoor. Mijn dochtertje drinkt niet goed van de borst, ik kolf nu volledig en geef het via het flesje. Als ik niet genoeg kan kolven, geef ik kunstvoeding bij.
Ben je via keizersnede bevallen of vaginaal? Ik via een keizersnede, maar dat is me echt 100% meegevallen. Ik kon dag 2 al perfect zelfstandig douchen etc… 😊 neem rustig je tijd, heel belangrijk!
3 maanden geleden
Reactie op Charlotte1993156
Ik moet ook kolven hoor. Mijn dochtertje drinkt niet goed van de borst, ik ...
Ik had zo goed als geen productie helaas.
Ik ben vaginaal bevallen. Mijn dochter was een sterrenkijker, en ze vermoeden dat ik mijn stuit toen gekneusd heb. Ik kon vrij snel ook wel douchen enzo, maar als ik te veel doe heb ik super veel last van mijn bekken. Al naar de osteopaat geweest, maar heeft niet geholpen dus ik wacht nu op een voorschrift voor kine.
3 maanden geleden
Er moet bij mij nog 2 kg af en heb mijn oude gewicht dan terug. 7w geleden bevallen via keizersnede. Herstel was heftig.
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Voel je je nu ok na het herstel?
Ja veel beter. Ik krijg af en toe in mijn rechterkant steken als ik mij forceer of niet voorzichtig ben. Gisteren control bij de gyn gehad. Alles zag er goed uit. En de pijn komt van mijn buikspieren blijkbaar. Het kan paar maanden duren zei ze.