11 Reacties

5 maanden geleden

Wat bedoel je precies met gerommel ?

5 maanden geleden

Reactie op mmmm125

Wat bedoel je precies met gerommel ?
Alsof mijn darmen overhoop liggen, maar is echt doorheen heel mijn buik. Kan het niet echt anders beschrijven 😅

5 maanden geleden

Reactie op Inneke Geerts

Alsof mijn darmen overhoop liggen, maar is echt doorheen heel mijn buik. Ka ...
Doet het pijn?

5 maanden geleden

Ja vandaag veel harde buiken en ook last van plattere stoelgang al even 🥹 + nog vanalle andere kwaaltjes haha!

5 maanden geleden

Jaa heb hier ook last van sinds week 36🫤

5 maanden geleden

Stomme vraag, maar waar voelen jullie die harde buiken? Boven of onderaan je buik? Ik vind het soms moeilijk te zeggen van wat het is ook omdat ons kleintje heel vaak zo ligt dat mijn buik helemaal opspant 😅

5 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Stomme vraag, maar waar voelen jullie die harde buiken? Boven of onderaan j ...
Ik meestal over heel de buik

5 maanden geleden

Reactie op Inneke Geerts

Ik meestal over heel de buik
Dank je wel voor de reactie

5 maanden geleden

Had dit ook rond deze periode, is op 38 weken terug geminderd. Nu 39+2 en veel minder last dan ervoor.. Wel al ontsluiting en baarmoederhals volledig verweekt 😊

5 maanden geleden

Ik moet ook vaak naar het groot toilet, heb reeds veel harde buiken, krampen en slappe stoelgang. Dit zou naar het schijnt ook kunnen komen doordat er minder plaats is voor de baby. Om meer plaats te geven aan je baby zorgt je lichaam ervoor dat je vaker naar het groot toilet moet...

4 maanden geleden

Reactie op Inneke Geerts

Alsof mijn darmen overhoop liggen, maar is echt doorheen heel mijn buik. Ka ...
Jaa ik heb er ook last van wist niet goed wat het was, ben nu 38+1d en heb zo’n buikpijn is dit een teken? Heb nog geen voorween ofs gehad of andere pijnen dit is voor het eerst Baby was nog niet ingedaald maar had wel al ontsluiting 1,5cm maar