9 Reacties

2 maanden geleden

Niet doen door kind en gezin twijfel je aan alles je bent goed bezig wij ook Opt begin met ons gehoortest ze was aan het Wenen en zogezegd hebben ze da nog nooit meegemaakt ze is nu 7weken

2 maanden geleden

Ik had echt mijn mening over hun maar ben aangenaam verrast. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen ermee. Gisteren zelf een gratis baby massage bijgewoond bij K&G en vorige week heb ik eens goed uitgehuild bij het huisbezoek. Ze heeft hier twee uur gezeten en alle tijd genomen om te luisteren.

2 maanden geleden

Dag Stephanie, hier is hij ook niet veel bijgekomen (ik geef fles) en instant voelde ik me schuldig terwijl hij grote flessen drinkt van 150ml! Deze week komt mijn vroedvrouw en wegen we opnieuw. Ik heb het losgelaten: hij ziet er gezond uit, drinkt zijn flessen en heeft normale kak- en plaspampers. Hij zal dan mss een andere week veel meer bijkomen zeker? 😘😘😘

2 maanden geleden

Reactie op AuroraDesdemona

Dag Stephanie, hier is hij ook niet veel bijgekomen (ik geef fles) en insta ...
Lucht eigenlijk wel op..hier ook genoeg kaka en pipi pampers en ze is zeer tevreden. Dus ik denk inderdaad dat we het gewoon mogen loslaten en fier mogen zijn op onzelf. Bedankt voor je berichtje 😘😘😘

2 maanden geleden

Lucht eigenlijk wel op..hier ook genoeg kaka en pipi pampers en ze is zeer ...
😘😘😘😘

2 maanden geleden

Ik heb het ook niet voor K&G! Mijn vroedvrouw staat me veel meer bij ❤️ De eerste keer zou mijn dochter haar hoofd te groot geweest zijn. Vorige week had ik het over terug geven en moeilijk boeren, kreeg ik als antwoord dat zolang ze niet huilt het ok is. Dan ben ik de enige die er “last” van heeft omdat ik meer moet wassen, en dat is het minste zei ze 🙄niet echt een hulp dus. Wij overwegen de opvolging en vaccins door de pediater te laten doen.

2 maanden geleden

Kind en gezin geeft adviezen… volg vooral je gevoel Zelf nog geen slechte ervaringen maar had hen gezegd dat ik vrij sceptisch stond tov hen, maar ze wel een kans wilde geven… volgens mij staat er ergens GEEN ADVIES GEVEN op mijn dossier 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Deps87

Kind en gezin geeft adviezen… volg vooral je gevoel Zelf nog geen slechte ...
Hihi geweldig, dit neem ik zeker mee.

2 maanden geleden

Reactie op AuroraDesdemona

😘😘😘😘
Hier ondertussen goede gewichtstoename een week later bij de vroedvrouw!