12 Reacties

2 maanden geleden

Ik geef flesjes waardoor mijn dochtertje na 4 weken al doorsliep. Ik hoor van heel veel mama’s dat het bij hun totaal anders is omdat ze borstvoeding geven. Als wij een flesje geven weten wij ook precies hoeveel ze gedronken heeft en dat heb je bij borstvoeding niet. Dit zal ook de reden zijn dat de pediater dit zegt. Heel veel succes!

2 maanden geleden

Ons zoontje is morgen 7 weken. Vorige nacht voor het eerst van 21u tot 5u geslapen. Ik heb hem nog nooit wakker gemaakt om te drinken, is ook borstvoeding, voeden op vraag :) zolang ze bijkomen in gewicht geen probleem

2 maanden geleden

Hoi, ons zoontje is ook 6 weken en geef ook borstvoeding. Onze kinderarts laat ons voeden op vraag omdat zijn gewichtje goed zit. ‘S nachts zitten er vaak 6-7 uren tussen

2 maanden geleden

Reactie op Shaunny

Ons zoontje is morgen 7 weken. Vorige nacht voor het eerst van 21u tot 5u g ...
Kolf jij in de plaats 's nachts of slaap je ook gewoon door?

2 maanden geleden

Ik had ook 2 jokers van 5 uur voor 's nachts, maar KA zei dat zijn gewicht goed zit en dat ik 's nachts mag voeden op vraag. Overdag doe ik om de 3u.

2 maanden geleden

Reactie op 1999rr

Ik had ook 2 jokers van 5 uur voor 's nachts, maar KA zei dat zijn gewicht ...
Merci! Is dit overdag ook op vraag? Aan hoeveel voedingen zit je per dag?

2 maanden geleden

Reactie op Marieke_VD

Merci! Is dit overdag ook op vraag? Aan hoeveel voedingen zit je per dag?
Overdag voed ik om de 3 uur voor mijn productie en zodat hij zeker voldoende aankomt. Ik zit aan 7 voedingen per dag, omdat hij 's nachts vaak nog 1 keer wil drinken.

2 maanden geleden

Reactie op 1999rr

Overdag voed ik om de 3 uur voor mijn productie en zodat hij zeker voldoend ...
Idem hier

2 maanden geleden

Mijn babytje is 10 weken en zit rond de 7 voedingen per dag met na de avondvoeding vaak 5 a 6 uur ertussen. En dan meestal rond 7u ongeveer terug wakker. Ik vind dan dat ik wakker word van "volle borsten ", babytje is dan nog niet echt echt wakker, maar draait al eens rond met hoofdje als ik slaapzak open doe word ze wel meteen wakker..Ik voed ook op vraag en probeer er overdag ook niet langer dan 3u tussen te laten. Dit werkt wel voor me en ik denk dat wij ook nog lang die nachtvoeding zullen hebben, anders zouden mijn borsten veel te vol zijn denk ik..

2 maanden geleden

Wordt*

2 maanden geleden

Hier op aanraden van de vroedvrouw, overdag max 3u tussenlaten en 's,morgens 1 keer extra afkolven na voeden voor s,avonds extra bij te geven, omdat dan je productie al wat minder is dan s,morgens. Ons dochtertje slaapt dan na haar laatste voeding 22u30 a 23u door tot als ik ze wakker maak om 5u30. Ze heeft hier dan 8 voedingen op een dag + nog 1 extra voeding van de fles. Dus 9 eigenlijk..succes!

2 maanden geleden

Reactie op 1999rr

Kolf jij in de plaats 's nachts of slaap je ook gewoon door?
Ik slaap gewoon door. Zo kunnen je hersenen zich aanpassen aan de juiste hoeveelheid dat je babytje drinkt. Productie wordt zo afgestemd op je baby