6 Reacties
5 maanden geleden
Ja hoor, geen gevaar voor je baby. Zit echt goed beschermd. Geniet ervan! 😊
5 maanden geleden
Ik ben afgelopen vrijdag ook naar de cinema geweest, was toen ook exact 34 weken! Bij de trailers van de nieuwe films op voorhand stond het geluid veel luider dan bij de film zelf, daar stond het echt helemaal niet te luid dus voelde me helemaal op mijn gemak! Was nu wel naar It Ends With Us gaan kijken, bij een actiefilm is het mss wel wat luider maar kan normaal geen kwaad!
5 maanden geleden
Die boxen staan goed afgesteld hoor, of iedereen zou anders doof naar buiten wandelen.
Je baby zit in een zak water die geluid dempt, dus daar moet je ook niet bang voor zijn.
Hard geluid is voor een baby pas gevaarlijk eens ze geboren zijn, daarom dat er van die baby ear muffs bestaan :)
5 maanden geleden
Ondanks wat vele mensen hier zeggen heb ik net gehoord van zowel mijn vroedvrouwen als mijn gynaecoloog dat je echt wel voorzichtig moet zijn met lawaai. Het klopt dat je baby in je buik zit + in een waterzak, maar het is niet hetzelfde effect als wanneer wij onder water zouden luisteren in een immens zwembad. Het water en je buik houden (hebben recente studies uitgewezen) maar 3% van het geluid tegen. Ik ben zelf bijvoorbeeld naar Graspop geweest, maar mocht geen enkele tent in, en altijd achteraan de weide staan. Ik heb veel zwangere vrouwen gezien die naar voor liepen richting de boxen en ik voelde m'n maag al keren 😅
5 maanden geleden
Ik lig momenteel in het ziekenhuis met een 4 dagen oude baby en die slaapt door alles door haha. Onze kamer geeft uit op een koer waar ze de leveringen en afvalophalingen komen doen dus ook ‘s nachts veel en luid lawaai. Geeft geen kick 😂 Persoonlijk zou ik het gewoon doen en genieten van een leuk, ontspannen moment!