15 Reacties

9 maanden geleden

Dit vooral bespreken met je werkgever en vervangend werk vragen

9 maanden geleden

5 maand ?

9 maanden geleden

Normaal moet je werkgever je werk aanpassen als je zwanger bent. Ik weet makkelijker gezegd dan gedaan maar kan je de zwaardere mensen niet aan je collega overlaten? Ik heb het om die reden ook al op het werk vertelt. Ik moet de hele dag met kadavers van dieren sleuren en zware bakken tillen.

9 maanden geleden

Reactie op Sookie

5 maand ?
5 weken

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Normaal moet je werkgever je werk aanpassen als je zwanger bent. Ik weet ma ...
İk werk met ouderen. We zijn 2 in de ochtend en 1 in de avond dus hulp van de collega’s is onmogelijk. İk zal eens horen voor aangepast werk of werkverwijdering.

9 maanden geleden

5 weken
zou het bespreken , maar verwacht nu nog geen mirakels ik ben op mijn vorig werk verplicht moeten stoppen eind 6 maand , maar financieel raad ik het niet aan , ik had graag langer gewerkt

9 maanden geleden

İk werk met ouderen. We zijn 2 in de ochtend en 1 in de avond dus hulp van ...
Hebben jullie geen lift? Mijn beste vriendin mocht gewoon de lift gaan gebruiken om mensen heffen. Ze word ook niet meer alleen geplaatst. Ze werkt nu bijvoorbeeld geen nachten meer. Zeg dat je veel flauw valt dan nemen ze het serieuzer. Werkverwijdering is wel wat vroeg op 5 weekjes denk ik.

9 maanden geleden

Reactie op Sookie

zou het bespreken , maar verwacht nu nog geen mirakels ik ben op mijn vorig ...
Vanaf 6 maanden mag ik stoppen heb recht op 80% van mijn loon dus valt mee maar ziekte van 60% zou ik nu ook niet doen. Na 6 maanden werken in een rusthuis is zot

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Hebben jullie geen lift? Mijn beste vriendin mocht gewoon de lift gaan gebr ...
Er zijn mensen die met lift lukken maar sommigen niet wegens niet stabiel recht staan.

9 maanden geleden

Vanaf 6 maanden mag ik stoppen heb recht op 80% van mijn loon dus valt mee ...
Mag je normaal ook niet hè. Ik moet ook stoppen op 6maand. Is ook onmogelijk om dit soort job te blijven doen na 6 maand.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Mag je normaal ook niet hè. Ik moet ook stoppen op 6maand. Is ook onmogelij ...
Wat bedoel je mag je normaal ook niet he?

9 maanden geleden

Vanaf 6 maanden mag ik stoppen heb recht op 80% van mijn loon dus valt mee ...
ik werkte in de landbouw , fysiek ook geen lichte job , maar omwille van veiligheid ben ik moeten stoppen thuis wel nog tot dag voor de bevalling de koeien gevoerd , ging wel wat trager gewoon je lijf aanvoelen ...

9 maanden geleden

Wat bedoel je mag je normaal ook niet he?
Weet niet van welk land je bent maar hier is het verplicht te stoppen op 6 maand. (In deze sector). Willen of niet.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Weet niet van welk land je bent maar hier is het verplicht te stoppen op 6 ...
Heb ik toch niet de tegengestelde gezegd? İk zei ook vanaf 6 maanden.

9 maanden geleden

Heb ik toch niet de tegengestelde gezegd? İk zei ook vanaf 6 maanden.
Er zijn rusthuizen die vanaf 4 maanden mogen.