12 Reacties

9 maanden geleden

hey! ik ben vandaag 11dpo en heb sinds 9dpo een licht positief testje en vandaag met 11 dpo een zeer duidelijk positief test 🤩 mijn eerste symptomen waren zijn vooral pijnlijke borsten zo een enorm trek gevoel rond om mijn borst en hoofdpijn haha

9 maanden geleden

Mijn symptomen zijn te gelijkaardig met menstruatieklachten. Menstruatie die later dan verwacht kwam was het duidelijkste haha

9 maanden geleden

ofja, menstruatie die niet kwam beter gezegd 😅

9 maanden geleden

Pijnlijke borsten, gevoelige tepels en krampen/steken in de onderbuik al een week voor verwachte menstruatie

9 maanden geleden

Reactie op michelevd

Pijnlijke borsten, gevoelige tepels en krampen/steken in de onderbuik al ee ...
En testte je toen ook al positief?☺️

9 maanden geleden

Reactie op mommytobek

En testte je toen ook al positief?☺️
ik heb 4 dagen voor de nod mijn eerste test gedaan en die was meteen lichtjes positief

9 maanden geleden

Vanaf 3 weken pijnlijke borsten (toen nog negatieve test, paar dagen erna pas positief). Symptomen waren te vergelijken met premenstruatie symptomen maar mijn borsten stonden ook ineens “anders” en voller

9 maanden geleden

Pijnlijke borsten 👀 k kon geen bh verdragen of zien... 🙈

9 maanden geleden

Misselijk en continue krampen, vermoeidheid

9 maanden geleden

De meest vreselijke migraine voor de 2 dagen. Diezelfde dagen hele dag liggen slapen, kon maar niet wakker blijven. Test was toen op 6dagen voor mijn menstruatie positief. Daarna menstruatieklachten, rugpijn, moe, enorm pijnlijke borsten en een opgeblazen gevoel.

9 maanden geleden

Pffff, vandaag echt extreem misselijk ondanks Navalit. Vanavond 2 pilletjes nemen zodat ik de dag kan doorkomen..

9 maanden geleden

Ben nu 6+1 weken zwanger, last van lage rugpijn al vanaf het begin, lichte krampen in mijn onderbuik/ lies en in de avond wat maagzuur. Af en toe hoofdpijn maar niet dagelijks, dat was het zo wat bij mij :)