9 Reacties

9 maanden geleden

hey ik heb juist omgekeerde. Meer natter dan normaal. Je zou beter vragen aan dokter. Volgens mij wordt je juist meer natter en veel meer afscheiding toch?🤷‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

hey ik heb juist omgekeerde. Meer natter dan normaal. Je zou beter vragen a ...
Dit heb ik dus ook

9 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

hey ik heb juist omgekeerde. Meer natter dan normaal. Je zou beter vragen a ...
Ik had dit ook bij mijn 1ste zwangerschap. Ofwel valt het mij niet op. Ik moet progebel opsteken en dat geeft 'vuil' af en daardoor gebruik ik een inlegkruisje

9 maanden geleden

Ik heb niet meer of minder afscheiding als anders. Gebruik vooral een inlegkruisje om goed te kunnen zien wat er uitkomt voor het geval dat ik bloed zou verliezen.

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Ik had dit ook bij mijn 1ste zwangerschap. Ofwel valt het mij niet op. Ik m ...
Volgens mij elke zwangerschap is anders. Niet te veel erover stressen. Als je echt niet meer kan. Bel even naar ke gynecoloog. Hij of zij zal zeker uitleggen

9 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

Volgens mij elke zwangerschap is anders. Niet te veel erover stressen. Als ...
Ik heb het al eens opgezocht en het kan wel door de hormonen zijn. Ik maak me niet echt druk, ik vraag het wel eens de volgende keer.

9 maanden geleden

Jaaaa had er meteen last van veel droogte en branderig gevoel, bleek ik erna een schimmel infectie te hebben gekregen door de hormonen. Heb dit met gyno dactarin behandeld en alles was opgelost

9 maanden geleden

Ik heb weken van enorme droogte gehad tot ik 7.5 weken was, plots veranderde het en nu moet ik zelf inlegkruisjes gebruiken.

9 maanden geleden

Hier dezelfde klachten … droogte wat tijdens het intiem zijn dus ook niet fijn aanvoelt …