31 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Kiimmm94
Heb ik ook al aan gedacht.
Maar aangezien ik geen bloed verlies, gaan ze m ...
Liegen voor goeds wil
8 maanden geleden
Reactie op Kiimmm94
De enigste mensen die het weten, vinden me te paranoia reageren omdat ik al ...
İk snap je volledig. Wacht dan tot morgen en laat ons ook iets weten. İk duim voor je 👍🏻
8 maanden geleden
Reactie op Kiimmm94
HCg uitslag is binnen..
Staat maar op 2912 😭
Van 218 op 13dagen tijd naa ...
Misschien niet? Misschien zit er een andere reden achter? Bel morgen naar jouw gynaecoloog
8 maanden geleden
Reactie op Kiimmm94
Ik geraak er totaal niet aan uit.
Das het probleem 😭
Want die waarde kan ...
Hoe ik het begrepen heb maakt de waarde op zich niet zoveel uit maar wel of je elke 48-72uur verdubbeld. Dus moet je niet echt naar de tabel kijken maar vooral naar de evolutie. Positief is wel dat het nog stijgt natuurlijk. Het beste is natuurlijk jouw dokter bellen want die weten ook alle uitzonderingen en kunnen het beste advies geven. Werd toevallig jouw progesteron ook gemeten? Kan je soms ook dingen uit afleiden. Veel succes, wij duimen mee!
8 maanden geleden
Volgens mij is dit inorde, hoor… Je mag niet vertrekken van je eerste HCG, maar dus wel van die van 26/2. Als ik het weer ingeef op de website die ik jou eerder doorstuurde, klopt het perfect! Ik zou wel een inwendige echo aanvragen, want zo vroeg kunnen ze nog niet veel zien op een uitwendige echo… Veel succes! 🍀
8 maanden geleden
Ik zie hier eigenlijk helemaal het probleem niet? Mensen zijn hier bezig over spoed en dergelijke maar waarom? Alles ziet er toch goed uit? Uw waarden kloppen perfect en ook die echo ziet er normaal uit voor een uitwendige. Je moet gewoon een inwendige echo krijgen, op een uitwendige zie je deze periode ook gewoon niets, dat is normaal.
8 maanden geleden
Reactie op Kiimmm94
Net terug van een gynaecoloog die er me tussen genomen heeft.. 😭
Veel sterkte :(