9 Reacties

8 maanden geleden

Idem!

8 maanden geleden

Ik herken het! Ik ben 5 weken en ik ben overdag zo moe en 's nachts zo vaak wakker..

8 maanden geleden

Precies hetzelfde hier, nu 7w en heel ontustig slapen en toch loop ik de hele dag moe.. alle tips zijn welkom

8 maanden geleden

Geen tip, maar idem hier… ‘s Nachts standaard om 3u klaarwakker en overdag moe en chagrijnig 😫

8 maanden geleden

Reactie op CV1993

Geen tip, maar idem hier… ‘s Nachts standaard om 3u klaarwakker en overdag ...
oh hier ook al een aantal nachten om 3u wakker.. en dan liggen draaien en doen tot 5u en dan precies tegoei in slaap vallen tot half9. zo vermoeiend. ik probeer savonds wel een rustgevende thee te drinken en die lijkt soms wel eens te kunnen helpen.

8 maanden geleden

ik ben op het moment 8w en paar dagen zwanger. maar slaap ook al een aantal nachten slecht. ik heb gelezen en ook al gehoord dat een voedingskussen wel zou kunnen helpen met slapen. ik zelf het dit nog niet gekocht maar als die zo blijft aanhouden ga ik er me wel eentje aanschaffen😴 ik probeer overdag tussen 13-15u een dutje te doen. als ik dit later doe dan slaap ik snachts helemaal niet.

8 maanden geleden

Hier hetzelfde, 6 weken ver en misschien 1 nacht gehad dat ik echt heb doorgeslapen. Om de paar uur wakker, en als ik dan slaap is het heel onrustig en lig ik te woelen. En dan overdag niks gedaan krijgen omdat ik zo moe ben. 🙄 Ik probeer nu om na een bepaald uur niks meer op te zoeken over zwanger zijn (want dan droom ik er heel de nacht van), en ik ga voorlopig even geen dutjes doen in de hoop dat ik dan zo moe ben dat ik eens doorslaap 😄

8 maanden geleden

Mijn probleem is net dat ik momenteel overal in slaap zou kunnen vallen en mijzelf niet kan wakker houden. vaak al vanaf 18-19 uur als ik in de zetel kruip. Enige wat tegenwerkt zijn die borsten die pijn doen en in de weg liggen, of wakker worden snachts omdat die blaas pijn doen met het beetje urine dat er maar in zit

8 maanden geleden

İk slaap constant