63 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op BobkesMoeke

Was rond 13u toen. Wel ontbeten, maar geprobeerd om dit zo laag mogelijk te ...
Ja normaal moet nuchter gaan niks eten en drinken

4 maanden geleden

Reactie op Selena123

Ja normaal moet nuchter gaan niks eten en drinken
Voor de kleine test moet je niet nuchter zijn. Enkel voor de uitgebreide test.

4 maanden geleden

Mijn eerste test onder de 130 dus geen diabetis gelukkig

4 maanden geleden

Bij mij waren mijn waardes ook goed: Nuchter 79, na 1 uur 94 mg/dl en na 2 uren 95 mg/dl dus ook geen diabetes

4 maanden geleden

Reactie op Seraaa

Iemand van jullie die insuline moet spuiten? Ik spuit nu elke avond en moet ...
Ik begin er morgen mee.

4 maanden geleden

Ik moet vandaag voor het eerst op controle in het ZH bij de diëtist en diabetoloog na anderhalve week waardes bijhouden. Heb de afgelopen week een paar uitschieters gehad, maar over het algemeen bijna altijd onder de maximum waarden.

4 maanden geleden

Ik heb gisteren mijn kleine suikertest gehad, maar ze hebben geen 60’ gewacht voor te prikken, maar 52’. Nu belden ze net dat mijn suiker verhoogd is en ik de uitgebreide moet doen… ik had net daarvoor ook nog een broodje gegeten. Kan mijn verhoging daarmee te maken hebben? Of was het bij niemand exact 60’?

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Ik heb gisteren mijn kleine suikertest gehad, maar ze hebben geen 60’ gewac ...
We hebben exact 60 min gewacht

4 maanden geleden

Ja denk da van u broodje komt

4 maanden geleden

İk at gewoon 2 eieren dus niet veel voor mijn suikertest en had 112

4 maanden geleden

Reactie op Selena123

Ja denk da van u broodje komt
Dju toch… had 146 en moest onder de 130 zitten… hoop dat de uitgebreide dan wel goed gaat zijn

4 maanden geleden

Hangt er echt van af hoor. Ik had bij mijn eerste test niet ontbeten en had 143.. dusja 🙃

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Dju toch… had 146 en moest onder de 130 zitten… hoop dat de uitgebreide dan ...
Eerste test nuchter en 147. Ondertussen test 2 gehad en deze was wel helemaal in orde dus nog geen paniek (al had ik zelf zeker ook wel stress)

4 maanden geleden

Ik 1e test niet nuchter, rond 13u afgenomen en 157. Bij de uitgebreide test, zat alles mooi onder de referentiewaarden. Veel succes. Nog niet te veel zorgen maken.

4 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Hangt er echt van af hoor. Ik had bij mijn eerste test niet ontbeten en had ...
Ahja oke, zo gek hoe dat kan verschillen bij iedereen… ik ga vandaag wat proberen te bewegen en deftig te eten… hopelijk morgen een betere test!

4 maanden geleden

Reactie op klaartje02

Eerste test nuchter en 147. Ondertussen test 2 gehad en deze was wel helema ...
Ja ik heb ook wel wat stress… morgen test 2 en maandag de uitslag… dus hopelijk hetzelfde scenario als bij jou!

4 maanden geleden

Reactie op BobkesMoeke

Ik 1e test niet nuchter, rond 13u afgenomen en 157. Bij de uitgebreide test ...
Dankjewel! Stelt alvast gerust!

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Dju toch… had 146 en moest onder de 130 zitten… hoop dat de uitgebreide dan ...
Ik had korte test 's avonds start 74 en einde 135 (moest onder 95 en dan onder 130) maandagochtend opnieuw en dan nuchter dus ik hoop op een goed resultaat dan 😊

4 maanden geleden

Reactie op Geukje

Ik had korte test 's avonds start 74 en einde 135 (moest onder 95 en dan on ...
Mijn grote suikertest van deze morgen is goed gegaan, net ook online al de resultaten kunnen inkijken, alles in orde! Gelukkig! Verpleegster gaf ook aan dat dat broodje er waarschijnlijk teveel aan was de 1e keer… succes maandag! 🍀

4 maanden geleden

Voor de dames die inderdaad moeten opletten op hun voeding, _Mini_Foodies op IG geeft hele goede tips (en begeleiding) om lekker (en voedzaam) te kunnen blijven eten! Ik volg haar al een tijdje en haar tips zijn goud waard (voor alle mama’s trouwens)! Heel veel succes!