63 Reacties
4 maanden geleden
Ik moet vandaag voor het eerst op controle in het ZH bij de diëtist en diabetoloog na anderhalve week waardes bijhouden. Heb de afgelopen week een paar uitschieters gehad, maar over het algemeen bijna altijd onder de maximum waarden.
4 maanden geleden
Ik heb gisteren mijn kleine suikertest gehad, maar ze hebben geen 60’ gewacht voor te prikken, maar 52’. Nu belden ze net dat mijn suiker verhoogd is en ik de uitgebreide moet doen… ik had net daarvoor ook nog een broodje gegeten. Kan mijn verhoging daarmee te maken hebben? Of was het bij niemand exact 60’?
4 maanden geleden
Reactie op Tine 8
Ik heb gisteren mijn kleine suikertest gehad, maar ze hebben geen 60’ gewac ...
We hebben exact 60 min gewacht
4 maanden geleden
We hebben exact 60 min gewacht
İk at gewoon 2 eieren dus niet veel voor mijn suikertest en had 112
4 maanden geleden
Hangt er echt van af hoor. Ik had bij mijn eerste test niet ontbeten en had 143.. dusja 🙃
4 maanden geleden
Reactie op Tine 8
Dju toch… had 146 en moest onder de 130 zitten… hoop dat de uitgebreide dan ...
Eerste test nuchter en 147. Ondertussen test 2 gehad en deze was wel helemaal in orde dus nog geen paniek (al had ik zelf zeker ook wel stress)
4 maanden geleden
Ik 1e test niet nuchter, rond 13u afgenomen en 157. Bij de uitgebreide test, zat alles mooi onder de referentiewaarden. Veel succes. Nog niet te veel zorgen maken.
4 maanden geleden
Reactie op Geukje
Ik had korte test 's avonds start 74 en einde 135 (moest onder 95 en dan on ...
Mijn grote suikertest van deze morgen is goed gegaan, net ook online al de resultaten kunnen inkijken, alles in orde! Gelukkig! Verpleegster gaf ook aan dat dat broodje er waarschijnlijk teveel aan was de 1e keer… succes maandag! 🍀