63 Reacties
5 maanden geleden
Ik ga sowieso de komende week een beetje opletten op mijn suikeriname en dan de eerste juli opnieuw laten testen. Fingers crossed. 😅
5 maanden geleden
Heb nu tijdens het boodschappen doen heel bewust gekeken naar hoeveel suiker alles bevat.. wauw 👀 echt in alles he!
5 maanden geleden
Hoi,
Ik heb geen ervaring met een eerder kindje maar ik heb gisteren een uitgebreide gehad omdat ik een BMI heb aan de hogere kant.
Nuchter bloed trekken, drankje op moeten dringen binnen de 10", daarna wel mottig geworden na 1h bloedafname en mocht dan wat liggen en dan opnieuw na een uur bloed. Ik zit mooi onder de grenswaarde.
4 maanden geleden
Ik moet donderdag voor de uitgebreide direct die vanwege hogere bmi, ik had al es opgezocht wat de ‘symptomen’ zijn, een grotere baby, ja die van ons zit wel goed voor op de curve, en veel plassen.. ik sta snachts soms 7keer op, geen idee of dat wel normaal is! 😅 dat zijn wel de enige 2 dus ik hou de hoop erin! Heb je snel uitslag?
4 maanden geleden
Reactie op Maxi8
Ik moet donderdag voor de uitgebreide direct die vanwege hogere bmi, ik had ...
2 dagen later normaal gezien de uitslag. Ik moest ervoor bellen naar de gynaecoloog. Misschien staat die hemotologie ook wel ergens online.
4 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
2 dagen later normaal gezien de uitslag. Ik moest ervoor bellen naar de gyn ...
Ik had ook de uitgebreide en na 1uur mocht ik al bellen. Op zich valt die uitgebreide ook echt wel mee hoor. Dat is gewoon 1 keer extra bloed prikken dat ze doen
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Ik had ook de uitgebreide en na 1uur mocht ik al bellen. Op zich valt die u ...
Ja hangt er vanaf of je het echt bij een labo/ziekenhuis doet of het nog opgestuurd moet worden naar een labo
4 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
Ja hangt er vanaf of je het echt bij een labo/ziekenhuis doet of het nog op ...
Was gewoon in het ziekenhuis bij mij waar ik ook ga nr de gynaecoloog enzo. Hopelijk weet je snel meer! ☺️☺️
4 maanden geleden
Reactie op HS8894
Ik heb ook net de uitgebreide test moeten doen en ook daar niet goed gescoo ...
Moet je gewoon op je eten letten en dagelijks prikken of effectief insuline spuiten?