63 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb de gewone suikertest gisteren laten doen en ben in spanning aan het wachten op de resultaten 🤞 vriendin van mij heeft ook de uitgebreide laten doen, was geen pretje al die drankjes en al die suikerschommelingen

5 maanden geleden

Die lange suikerfeest valt goed mee hoor. Ik heb die ook moeten doen bij mijn eerste kindje 😊 Ik raad je wel aan een boek of tijdschrift mee te nemen om de tijd wat te doden. Lange test was bij mij goed en mijn zoontje was 4+ kg bij de bevalling. Succes!!

5 maanden geleden

Ik ga sowieso de komende week een beetje opletten op mijn suikeriname en dan de eerste juli opnieuw laten testen. Fingers crossed. 😅

5 maanden geleden

Ik moet maandag ook voor de grote test opnieuw gaan

5 maanden geleden

Heb nu tijdens het boodschappen doen heel bewust gekeken naar hoeveel suiker alles bevat.. wauw 👀 echt in alles he!

5 maanden geleden

Hoi, Ik heb geen ervaring met een eerder kindje maar ik heb gisteren een uitgebreide gehad omdat ik een BMI heb aan de hogere kant. Nuchter bloed trekken, drankje op moeten dringen binnen de 10", daarna wel mottig geworden na 1h bloedafname en mocht dan wat liggen en dan opnieuw na een uur bloed. Ik zit mooi onder de grenswaarde.

4 maanden geleden

Gisteren ook de test gedaan, bleek verhoogd moet dus ook terug voor de uitgebreide 🤦‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op yazmine

Gisteren ook de test gedaan, bleek verhoogd moet dus ook terug voor de uitg ...
Ik mag morgen bellen voor de resultaten , toch een klein stresske 😰

4 maanden geleden

Ik moet donderdag voor de uitgebreide direct die vanwege hogere bmi, ik had al es opgezocht wat de ‘symptomen’ zijn, een grotere baby, ja die van ons zit wel goed voor op de curve, en veel plassen.. ik sta snachts soms 7keer op, geen idee of dat wel normaal is! 😅 dat zijn wel de enige 2 dus ik hou de hoop erin! Heb je snel uitslag?

4 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Ik moet donderdag voor de uitgebreide direct die vanwege hogere bmi, ik had ...
2 dagen later normaal gezien de uitslag. Ik moest ervoor bellen naar de gynaecoloog. Misschien staat die hemotologie ook wel ergens online.

4 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik moet maandag ook voor de grote test opnieuw gaan
Bij mij was de grote test gewoon normaal .

4 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

2 dagen later normaal gezien de uitslag. Ik moest ervoor bellen naar de gyn ...
Ik had ook de uitgebreide en na 1uur mocht ik al bellen. Op zich valt die uitgebreide ook echt wel mee hoor. Dat is gewoon 1 keer extra bloed prikken dat ze doen

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Ik had ook de uitgebreide en na 1uur mocht ik al bellen. Op zich valt die u ...
Ja hangt er vanaf of je het echt bij een labo/ziekenhuis doet of het nog opgestuurd moet worden naar een labo

4 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Ja hangt er vanaf of je het echt bij een labo/ziekenhuis doet of het nog op ...
Was gewoon in het ziekenhuis bij mij waar ik ook ga nr de gynaecoloog enzo. Hopelijk weet je snel meer! ☺️☺️

4 maanden geleden

Vandaag resultaten van de uitgebreide test gekregen, alles was goed

4 maanden geleden

Ik heb ook net de uitgebreide test moeten doen en ook daar niet goed gescoord. Ik heb dus zwangerschaps diabetes.

4 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik heb ook net de uitgebreide test moeten doen en ook daar niet goed gescoo ...
Moet je gewoon op je eten letten en dagelijks prikken of effectief insuline spuiten?

4 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik heb ook net de uitgebreide test moeten doen en ook daar niet goed gescoo ...
Hier ook 🥺 maandag naar de dietiste.

4 maanden geleden

Reactie op lytje94

Maar voelt gy ook iets of nie

4 maanden geleden

Reactie op lytje94

Nee geen last van gehad maar de resultaten tonen toch dat ik de suiker niet goed verwerk. Ik hoop dat het met een dieet goed komt.