4 Reacties

14 dagen geleden

Hoe is jullie slaap situatie? Co-sleeper? Eigen bedje? Eigen kamer? Geef je bv of flesvoeding? Baker je haar in? Slaapzak? Te weinig info om concrete tips te kunnen geven.

14 dagen geleden

Eigen bed normaal ging het goe maar nu wil ze niet allen slapen en baker wilt niet dan huilt ze da los wilt en die drink borstvoeding

13 dagen geleden

Eigen bed normaal ging het goe maar nu wil ze niet allen slapen en baker wi ...
Inbakeren is wel wat een kwestie van de juiste slaapzak/inbakerdoek vinden en volhouden. Eens ze dat gewend zijn geeft dat net rust maar is wel echt even doorbijten. Rond 4 weken is er vaak een slaap regressie dus misschien zit ze dasr net in.. hou er ook rekening mee dat je kleintje op dit moment helemaal nog geen regelmaat heeft dus dat dit heel normaal is. Als ik 1 tip kan geven dan is het routine. Telkens dezelfde routine. Op de duur went je kindje eraan en worden ze er rustig van omdat ze weten wat er komt.

13 dagen geleden

Volgens mij is het heel normaal voor baby’tje dat ze dicht bij hun mama willen zijn en zich daar ook het veiligst voelen. Mijn zoon wordt ook vaak wakker als ik hem apart leg, dus dan steek ik hem in de draagzak of hou ik hem vast 🥰