25 Reacties
7 maanden geleden
Ik laat sinds m’n 7 weken elke week een pret echo doen. 😅 Sinds ik voorbij de 12 weken ben ga ik nog maar om de 2 weken. Het stelt me na alle miskramen toch steeds gerust. ☺️ Bij mij kan je nu al heel veel zien. Ze zeggen idd dat rond de 30 weken een goede termijn is waarbij de meeste vrouwen nr een pret echo gaan
7 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Ik laat sinds m’n 7 weken elke week een pret echo doen. 😅 Sinds ik voorbij ...
Oh zo leuk! İk denk dat het zeker leuk is om op korte tijd te zien. İk ga ze maar 1 keer doen anders vind ik het kostelijk maar in jouw plaats had ik het ook zeker zo gedaan!
7 maanden geleden
Oh zo leuk! İk denk dat het zeker leuk is om op korte tijd te zien. İk ga z ...
Waar ik ga is het €25 voor 15minuten. Wil je liever een half uur of één uur is het idd duurder
7 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Waar ik ga is het €25 voor 15minuten. Wil je liever een half uur of één uur ...
Oh ja klopt! Dan valt het echt mee en wel eens leuk om tussendoor te zien want ons tweede echo was zoooooo zalig!! Die zwaaide naar ons, sprong en dronk vruchtwater, was zeer grappig en leuk
7 maanden geleden
Reactie op Maxi8
Amai waar ga je, is het toevallig in Belgie? Das een goeie prijs meestal di ...
Ik ga bij Cfor9 in Kortrijk. Het is eventjes rijden voor mij (42minuten), maar ZO DE MOEITE WAARD! Het is een super lieve dame die nog veel meer doet dan enkel pret echo’s. Ze heeft een kei mooie babywinkel en later kan je er ook nr de baby wellness enzo. Echt een grote aanrader!
7 maanden geleden
Wij gingen ook naar Cfor9, ook 45 min rijden, ik vond deze afspraak belangrijk voor ons eerste zoontje. Omdat iedereen nu praat van de baby, nu heeft hij al een idee. Ok, er zit een klein babytje in mama’s buik. Zeeeeeeer lieve dame, en inderdaad mooie winkel! Wij boekte voor 15min, en we waren toch 45 min binnen. Neeemt haar tijd, superlief met kids. Wij keren nog eens terug met 20 weken & dan tegen het eind van de zwangerschap. Dit was genomen gisteren en ik was dan 13w & 5dagen. 🥰🥰🥰
7 maanden geleden
Reactie op Femke18
Wij gingen ook naar Cfor9, ook 45 min rijden, ik vond deze afspraak belangr ...
Ik was er gisteren ook! 🥰
15 weken
7 maanden geleden
Het is misschien een domme vraag, maar wat is het verschil met een gewone echo? Is dat betere kwaliteit?
Of langer?
7 maanden geleden
Het is misschien een domme vraag, maar wat is het verschil met een gewone e ...
Gewoon niet medisch of per se bij een gynaecoloog. Vaak doen vroedvrouwen dit als bijverdienste. Zo kan je tussendoor wat extra naar je baby kijken. Denk dat ze ook meer moeite doen/langer proberen voor een mooie echo terwijl het bij de gynaecoloog vaak gewoon bandwerk is en vooruit moet gaan.
7 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
Gewoon niet medisch of per se bij een gynaecoloog. Vaak doen vroedvrouwen d ...
Bedankt. Bij mijn zoontje niet over nagedacht/gehoord. Maar nu zou dat wel tof zijn om concreter te maken.
Als alles goed blijft gaan, kan hij wel mee op 16wkn naar gynaecoloog maar nadien zijn de afspraken als hij slaapt.
Ga ik onthouden. Bedankt
7 maanden geleden
Reactie op Maxi8
Superrrleuk! Krijg je bij die 15min ook foto’s mee of filmpje? Al is het di ...
Ja hoor. Bij iedereen is de pakketten anders maar voordeel is dat je 3D/4D foto’s/video’s kan krijgen
7 maanden geleden
Ja hoor. Bij iedereen is de pakketten anders maar voordeel is dat je 3D/4D ...
Waar ik ga krijg je foto’s in 2D, 3/4d & een filmpje van de echo. 😅 €25 in totaal
7 maanden geleden
Juist 2 pretecho s geboekt . Ben benieuwd de eerste aan 14weken en de 2de aan bijna 25weken. In kortrijk"snel boeken" is redelijk vol.