12 Reacties
5 maanden geleden
Hey!
Ik ben 2,5 jaar geleden uitgegleden tijdens mijn Flexi job op een olievlek.. heb hier toen de hele trap naar beneden gedaan op mijn staartbeen en onderrug. De scan zei dat alles prima was, maar had vaak pijn als ik op slechte stoelen zat voor langere periode. Maar nu, sinds het begin van mijn zwangerschap is dit naar een totaal nieuw niveau gegaan..
Ik heb voor het minste terug enorm veel last, het straalt ook door naar mijn rug en been. Ik ben nu 19w op de kop en heb het idee dat het enkel erger word. Van die speciale kussens werken jammer genoeg niet omdat ze niet lekker zitten omdat ik redelijk voorzien ben van een poep 😅 als er hier nog zijn met andere tips, pls I'm listening 🙈
5 maanden geleden
Ben bijna 21 weken zwanger. İk heb ook last van maar als ik erop zit ofzo op een harde plaats anders niet constant
5 maanden geleden
Reactie op Angel97
Hey!
Ik ben 2,5 jaar geleden uitgegleden tijdens mijn Flexi job op een olie ...
Ik ben nie gevoelen , blijkbaar kan je staartebeen pijn doen door groeiende baarmoeder. Ik heb meer last rechtstaand dan zittend.
5 maanden geleden
Ik ben nie gevoelen , blijkbaar kan je staartebeen pijn doen door groeiende ...
Sorry gevallen bedoel ik
5 maanden geleden
Reactie op Sanyo
Ik ben nu ook 19w4d en heb zoveel pijn aan mijn staartbeen bij het zitten. ...
Bekijk Tunturi Anti Burst Fitness bal met Pomp - Yoga bal 75 cm - Pilates bal - Zwangerschapsbal – 220 kg gebruikersgewicht - Incl Trainingsapp – Wit op: https://www.bol.com/nl/p/tunturi-anti-burst-fitness-bal-met-pomp-yoga-bal-75-cm-pilates-bal-zwangerschapsbal-220-kg-gebruikersgewicht-incl-trainingsapp-wit/9300000172342057?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
5 maanden geleden
Ben bijna 21 weken zwanger. İk heb ook last van maar als ik erop zit ofzo o ...
Bij mij is dit even weg had wel een week of 2 wel last van