20 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb ze ook gezien en vroeg mij dit eerlijk gezegd ook af 🤭

6 maanden geleden

Reactie op Oubz

Ik heb ze ook gezien en vroeg mij dit eerlijk gezegd ook af 🤭
Na mijn vergelijkingen is AH de beste en dacht 5 pakken maat 1 en 10 pakken maat 2

6 maanden geleden

Pampers van het merk Pampers zijn niet zo goed. Mijn zusje is nog maar 7 maanden en had voor mijn mama Pampers gekocht maar ze lekt constant door. Welke merken kopen jullie? Ik zou eerder voor Kruidvat gaan🙈

6 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Pampers van het merk Pampers zijn niet zo goed. Mijn zusje is nog maar 7 ma ...
Mijn zus gebruikt ze al 3 maanden en tot nu toe geen problemen. Er zijn wel verschillende soorten van pampers

6 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Pampers van het merk Pampers zijn niet zo goed. Mijn zusje is nog maar 7 ma ...
Wij hebben ook altijd Pampers gebruikt, nooit problemen mee gehad. Zeker dat je de juiste maat hebt genomen en de frulletjes aan de benen naar buiten hebt gedaan? Want dat kan inderdaad wel voor lekken zorgen

6 maanden geleden

Ik ben gewoon gestart met een maandbox (+-215 pampers) van maat 1 en maat 2 en dan nog gekeken of ik nog bij moest halen, maar alles hangt er van af hoe snel je kindje groeit 😊

6 maanden geleden

Reactie op Liesjekn

Ik ben gewoon gestart met een maandbox (+-215 pampers) van maat 1 en maat 2 ...
Oh dit is ook een goed idee

5 maanden geleden

Altijd merk pampers gebruikt. Heel veel in promotie (bol.com, plein.be, kruidvat, colruyt,...) wij waren het best me pampers, ... ieder kind is anders.

5 maanden geleden

Wij altijd van Pampers zelf, want onze dochter kreeg van andere merken direct uitslag 😅🙈

5 maanden geleden

Aan de kenners, zijn er verschillen on de pampers die je koopt voor in het begin? Ik zie baby-dry en premium protection 😅

5 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Aan de kenners, zijn er verschillen on de pampers die je koopt voor in het ...
İk heb premium protection gekozen. Je kan naar de website van pampers gaan en allemaal vergelijken

5 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Premium protection, als gewone pamper. De dry-on draagt ze nu als broekjes voor ‘s nachts.

5 maanden geleden

Ik heb al 4stuks van pampers maat 1 en 3 stuks maat 2 en heb 1 van 3 maar ik twijfel ook heel veel of ik verder moe kopen of niet want ze groeien echt heel snel

5 maanden geleden

Zit er geen houdbaarheids datum op? Ik ben geloof ik de enige wat nog niks heeft aangekocht🙈

5 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Zit er geen houdbaarheids datum op? Ik ben geloof ik de enige wat nog niks ...
İk dacht van niet

5 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Hier ook nog niet hoor ☺️ ik twijfel ook nog of ik voor wasbare luiers zou kiezen voor thuis…

5 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Nee hoor, ik ook nog niet 😊 Ik ga binnenkort een infosessie bij Blabloom volgen rond wasbare luiers. Daarna gaan we beslissen en kunnen we beginnen aankopen

5 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Nee hoor, ik ook nog niet 😊 Ik ga binnenkort een infosessie bij Blabloom v ...
Yasmine92 ik ook nog niets gekocht. Tijd genoeg hoor. Ook om erna te kopen. Bij me eerste veel te veel gekocht nu koop ik gewoon het nodige. Maar goed materiaal vindt ik wel belangrijk.

5 maanden geleden

Ik ben er geen voorstander van. Bij ons in de creche hebben ze het geprobeerd geen succes. Ik koop het merk pampers staan genoeg in reclame.

5 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Wij hebben ook premium protection pamperd gekocht. Kn las ooit een vergelijkende 'studie' en daarin stond dat de baby dry pampers aan de billetjes iets minder ver komen. Dus als je een kindje hebt met een grotere poep, dat die makkelijker lekken.