7 Reacties
9 maanden geleden
Ik zou het nog even afwachten en als.je binnen 2 dagen nog steeds geen maandstonden hebt een early test doen.
Als je zwanger bent, lijkt het mij dat ofwel je eisprong laat was ofwel je innesteling laat was.
ik heb voor deze zwangerschap 4 a 5 maand geprobeerd en dacht ook wel echt iedere maand dat het raak was, uiteindelijk altijd mijn maandstonden gehad. Is echt een klotegevoel dat afwachten he. Dan de moment dat ik er niet meer op hoopte, was het raak..
Veel succes, laat iets weten he!
9 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
Ik zou het nog even afwachten en als.je binnen 2 dagen nog steeds geen maan ...
wel dag van verwachte menstruatie een slijmachtig bruine afscheiding gehad mogelijke innestelingbloeding dus wel vreemd of mijn zwangerschapshormonen die nog niet hoog genoeg
9 maanden geleden
wel dag van verwachte menstruatie een slijmachtig bruine afscheiding gehad ...
Sorry voor vieze foto 😅
9 maanden geleden
Sorry voor vieze foto 😅
Goh ja, heb ook meerdere keren gedacht dat het een innestelingsbloeding was, maar dan uiteindelijk toch altijd maandstonden doorgekregen.
Het is niet raar dat je (indien dit een innestelingsbloeding is) nog negatief test. Het lichaam maakt pas HCG aan na de innesteling.
9 maanden geleden
Reactie op joycevda
had ik ook vorige week op dag30 van men cyclus enkel een beetje bruin verli ...
ze heeft haar account verwijderd of is uit de groep van oktober baby's gestapt, dus vermoedelijk was het geen innestelingsbloeding..