13 Reacties
7 maanden geleden
Wij hadden bij ons eerste voor de meter een mandje met deze mok https://www.lannoo.be/nl/koffiemok-topmeter en allemaal spulletjes om chocomelk te maken. Voor de peter hadden we een fles hendrick’s gin en daar hadden we het label aangepast dat er ‘wil jij mijn peter worden?’ stond ipv ‘hendrick’s’. Voor de meter nu hebben we een armbandje laten graveren met ‘meter’ in, voor de peter zijn we nog zoekende maar willen we iets met lego doen denken we
7 maanden geleden
Ik heb ook nog geen idee. Wanneer vraag je zoiets ook? Ik ben nu 12w. 🤗
7 maanden geleden
Ik heb zelf wat ineen gestoken wel nog niet volledig af maar heb wel al een voorbeeld als je wil :) stuur maar even privé
7 maanden geleden
Reactie op Mamadream
Dat vraag ik me ook af ben bijna 10 w heb daar nog geen moment over nagedac ...
Ai! Niet fijn! Ik heb de misselijkheid gelukkig overgeslagen. Hopelijk ben je er snel van verlost!
7 maanden geleden
Reactie op loewze
Ja leuk!
Hier is het van de meter al de peter nog aan bezig 🥰
7 maanden geleden
Reactie op jsca999823
Hier is het van de meter al de peter nog aan bezig 🥰
En op het kleine canvas kopt de echo foto op 😍
7 maanden geleden
Wie vragen jullie als meter of peter? Hier het grote debat dat mijn schoonmoeder dit eigenlijk opeist! En ik hier helemaal niet akkoord mee ben, ze wordt toch al oma? Ze dringt zich continue op tegen mijn partner maar zegt niets hierover tegen mij omdat ze van mij haar antwoord al heeft gehad. Maar hierdoor krijg ik wel discussie’s met mijn partner…
7 maanden geleden
Reactie op gaelle98
Wie vragen jullie als meter of peter? Hier het grote debat dat mijn schoonm ...
Wij kiezen voor jonge mensen als meter en peter. Mensen waarvan we er ons goed bij zouden voelen om voor onze kindjes te zorgen als wij er niet meer zouden zijn, maar ook mensen met wie ze nog een lange tijd een hechte band kunnen hebben. (Cru gezegd) geen mensen waarvan ze op hun 30ste afscheid moeten nemen...
7 maanden geleden
Reactie op gaelle98
Wie vragen jullie als meter of peter? Hier het grote debat dat mijn schoonm ...
Ook inderdaad broers of zussen, dus jongere mensen .
Ikzelf heb superveel aan mijn meter die een stuk jonger is dan de oma's en opa´s .ik ben nu 34 jaar en we gaan soms samen eens op weekend. De ouders vragen is idd wat van de oude stempel denk ik...