28 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb er ook net eentje gevonden moeten die wel nog gaan bezoeken, en daarna heb je een week op te annuleren maar gezien er geen andere keus is kunnen we niet echt kieskeurig zijn precies 😅🙈 ziet er wel een goeie uit gelukkig! Wat in wel bizar vond in het reglement staat er dat je 18 respijtdagen hebt dat je kindje dus door ziekte of vakantie niet naar de creche gaat, maar als die op zijn moeten we da dagprijs + een supplement van 12€ betalen.. 🙈 is dat normaal en bij andere creches ook zo? Als je kind vaak ziek is of heeft lichte koorts.. kvind dat zo bizar!

6 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Ik heb er ook net eentje gevonden moeten die wel nog gaan bezoeken, en daar ...
Maxi 8 bij ziekte geld een doktersbriefje en verlies je geen respijtdagen. Deze gebruik je als je eens onverwachts toch thuis bent ofzo. Ik heb er altijd over respijtdagen

6 maanden geleden

Wij hebben ook vanaf de eerste positieve zwangerschapstest een kinderopvang gezocht. Eerste plaats hier ook september 2025.

6 maanden geleden

Ik heb plaats na de krokusvakantie - begin maart. Maar een opvang was ook pas in september.

6 maanden geleden

Maxi 8 bij ziekte geld een doktersbriefje en verlies je geen respijtdagen. ...
Oh dat was me helemaal niet duidelijk in dat reglement, bedankt!! Dan lijkt het me wel meer logisch 😅 pfew

6 maanden geleden

Amai wauw niet normaal…. de kinderopvangen/onthaal moeders je moet echt al geluk hebben met kennissen en via via zoo heb ik ook 1 plaatsje kunnen krijgen wel pas als mijn kleintje 4 maanden is eigelijk helemaal niet eerlijk maar ze hebben zoo een te kort en strengere regels als je je op een frem aanmeld helpt ook al