Hoi Dames,
Bij elke zwangerschap(dit is de 3e) heb ik steeds aan het einde een chatgroepje opgericht op Whatsapp of Instagram om de laatste loodjes, de eerste tekenen van de bevalling, de bevalling en eerste kraamdagen te kunnen delen met soortgenoten! Heel leuk en waardevol. Lijkt me ook fijn om dit keer weer te doen.
Aangezien dit forum zoveel leden bevat is een grote groep niet overzichtelijk dus stel ik voor om dit per provincie en/of land te doen.
Laat je Instagramnaam na en je regio als je graag lid wil worden van zo een chatgroepje
Ik kom zelf uit Limburg, België 🇧🇪 dus ik zal het opstarten van dit groepje voor mijn rekening nemen 😊
Groetjeesssss
Lijkt mij leuk.
Ik ben van Oost-Vlaanderen (Waasland)
@racingafadingimage op instagram
Indien er nog mama's uit dezelfde regio zijn maak ik graag een groepje aan.
Wat een leuk initiatief! 🤗
Ik kom uit Vlaams-Brabant (Tienen)
@janaclaes_ op Instagram.
En zoals hier boven vermeld wil ik wel een groepje maken met mommy’s to be uit dezelfde regio! Let me know!
İk heb mijn bevalling als gehad maar als ik een meerwaarde kan zijn, wil ik wel aansluiten. İk ben van Oost-Vlaanderen (Gent) en mijn instagram is krskyysl_khyysl
Heel leuk idee! Zelf post ik eigenlijk niets meer op instagram, maar lijkt me wel fijn om zo'n groepje te hebben.
Ik woon in Dilsen-Stokkem, Limburg. Insta: karen_.n._