31 Reacties

2 maanden geleden

İk ben ook verzekerd bij AG via mijn man zijn werk. İk heb de factuur ontvangen van het ziekenhuis en werd alles betaald door mutualiteit en AG maar normaal had ik franchise van 75€ dus misschien ontvang ik dit nog van AG zelf want mijn man heeft ook 3 nachten meegeslapen. İk had een document gevonden via de app en daar stond de franchise. Kan je via de app eens kijken en mij laten weten welke versie jullie hebben van hospitalisatieverzekering?

2 maanden geleden

Bel naar het nummer 02/664 11 05 met je contractnummer en vraag ook een kopie van de conventie gezondheidszorgen op bij je personeelsdienst. Ze zijn verplicht om dit aan ieder personeelslid te geven vanaf de indiensttreding

2 maanden geleden

Reactie op A_Lies

Bel naar het nummer 02/664 11 05 met je contractnummer en vraag ook een kop ...
Ik werk er dus

2 maanden geleden

Reactie op A_Lies

Bel naar het nummer 02/664 11 05 met je contractnummer en vraag ook een kop ...
1 persoonskamer is afhankelijk van wat je werkgever heeft opgenomen in de conventie. Dus dat is niet voor iedereen die bij AG verzekerd is, hetzelfde. Ze moeten specifiek kijken in de conventie gezondheidszorgen die gelinkt is aan jouw contractnummer

2 maanden geleden

Hangt ook af van de regio ? Rond het Brusselse optie SL anders kunnen ze ook meer aanrekenen voor 1 pers kamer

2 maanden geleden

İk ben ook verzekerd bij AG via mijn man zijn werk. İk heb de factuur ontva ...
Ag flexible

2 maanden geleden

Reactie op A_Lies

1 persoonskamer is afhankelijk van wat je werkgever heeft opgenomen in de c ...
Mijn man zou 100euro franchise betalen ik en mijn dochter 250euro franchise bij een 1pers. Kamer. De personeelsdienst van mijn man zijn werk is zelf maar half op de hoogte die konden mij niet helpen.

2 maanden geleden

Mijn man zou 100euro franchise betalen ik en mijn dochter 250euro franchise ...
Ja maar ze moeten wel een kopie kunnen geven van de conventie gezondheidszorgen. Dat zijn ze verplicht. En dan kan je het zelf ook eens nalezen

2 maanden geleden

Of ik 1 of 2pers. Zou nemen.ik betaal 250 franchise. Schandalig zat van mijn dochter bij solidaris kiniplan en heb geen cent moeten betalen. Had beter daar gebleven en was veel duidelijker.

2 maanden geleden

Reactie op A_Lies

Ja maar ze moeten wel een kopie kunnen geven van de conventie gezondheidszo ...
Werk jij bij caterpillar?

2 maanden geleden

Werk jij bij caterpillar?
Bij AG

2 maanden geleden

Ok mercie maar daar ook dak 3 keer bel en geen een da mij kan helpen.

2 maanden geleden

Ok mercie maar daar ook dak 3 keer bel en geen een da mij kan helpen.
Je mag me altijd privé sturen en ik zal zien wat ik kan doen om je te helpen

2 maanden geleden

Reactie op A_Lies

Je mag me altijd privé sturen en ik zal zien wat ik kan doen om je te helpe ...
Heb vriendschapsverzoek gedaan

2 maanden geleden

Ag flexible
İk heb hospicare flexible dus waarschijnlijk lijk mij

2 maanden geleden

İk heb hospicare flexible dus waarschijnlijk lijk mij
Da zou van regio tot regio schelen en wat de werkgever geeft.

2 maanden geleden

Da zou van regio tot regio schelen en wat de werkgever geeft.
Kan misschien. İk had gebeld en kreeg info

2 maanden geleden

Kan misschien. İk had gebeld en kreeg info
Ja 3 verschillende versies heb ik gekregen

2 maanden geleden

Ja 3 verschillende versies heb ik gekregen
Kzou toch vragen dat ze het even op mail zetten, heb je bewijs achteraf.. Je kan ook zelf een mail sturen naar servicecenterHC@aginsurance.be

2 maanden geleden

Ik zit ook op AG pre & post hospitalisatie zij dekken zowel alles 1maand voor de bevalling en 3maanden na en ook op erelonen luxekamer eenpersoonskamer.. Ik vond het op begin ook echt een soep, bel eens zeker naar dit nummer: 02 664 10 35 en geef je dossiernummer even door en vraag wat er exact wordt gedekt ? Zo had ik het ook gedaan en ze hebben alles duidelijk uitgelegd en op mijn mail gezet. Veel succes nog🤍