13 Reacties

8 maanden geleden

Ja paracetamol mag je gewoon innemen

8 maanden geleden

Begin je ergens rond de 10 weken te draaien? Welkom in de migraine club dan. Het is echt vreselijk!! Hoop dat het snel over gaat.

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

Begin je ergens rond de 10 weken te draaien? Welkom in de migraine club dan ...
Ja, nu negen weken en 4 dagen, OH no! Dat wist ik niet 😅

8 maanden geleden

Reactie op Seraaa

Ja, nu negen weken en 4 dagen, OH no! Dat wist ik niet 😅
Aah dan moet je niet verder zoeken. Is een typisch “week kwaaltje”. Paracetamol kan, een ijspak op je hoofd leggen helpt en vooral nog meer drinken. ORS toevoegen aan je water helpt mij nog het meeste.

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

Begin je ergens rond de 10 weken te draaien? Welkom in de migraine club dan ...
Ik heb normaal gezien heel hard last van hormonale migraine. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik hier doorheen heel de zwangerschap en borstvoeding geen last van. Tot nu toe ook nog niet. Fingers crossed.. morgen 10 weken 😅

8 maanden geleden

Ik heb er ook heel erge last van. De gynaecoloog zei van de week dat je beter meteen een paracetamol kan nemen (is veilig) dan dat je zit vol te houden. Dit volhouden is erger voor je baby dan een pijnstiller te nemen.

8 maanden geleden

Is jullie hoofdpijn ondertussen wat beter? Ik ben 9w2d en heb net twee/drie dagen hoofdpijn.. hopelijk niet te lang meer 😔

8 maanden geleden

Reactie op Lorelai

Is jullie hoofdpijn ondertussen wat beter? Ik ben 9w2d en heb net twee/drie ...
Hey, heeft enkele dagen geduurd, uw bij mij nu bijna weg, soms naar de avondkant voel ik het opkomen, maar als ik dan ga slapen is het ok, maar bij mij was het maar enkele dagen extreem 🤞 ik duim voor je

8 maanden geleden

Reactie op Lorelai

Is jullie hoofdpijn ondertussen wat beter? Ik ben 9w2d en heb net twee/drie ...
Hier is het vanaf 11 weken beter.

8 maanden geleden

Ik was zondagnacht met mijn voorhoofd vrij hard tegen de bovenkant van mijn zoontje zijn bed gelopen. 😂 Daar heb ik twee dagen hoofdpijn van gehad maar opgelost met Paracetamol.

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

Aah dan moet je niet verder zoeken. Is een typisch “week kwaaltje”. Paracet ...
Mag ik vragen waarom die ORS goed is? Drink je dit regelmatig tijdens je zwangerschap of enkel als je hoofdpijn hebt?

8 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Mag ik vragen waarom die ORS goed is? Drink je dit regelmatig tijdens je zw ...
Voor veel mensen is te weinig water drinken of een te laag suiker/zout niveau een trigger om hoofdpijn te krijgen, dus dan helpen drankjes met toegevoegde elektrolyten, zouten, ... En ORS poeders wel. (Oral rehydration solution)

8 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Voor veel mensen is te weinig water drinken of een te laag suiker/zout nive ...
Aah dat wist ik niet! Is wel een goede tip dank je wel🙏