12 Reacties

één maand geleden

Ik weet het niet , maar ik heb al even hoofdpijn. Komt door te weinig slaap bij mij...

één maand geleden

Ik wou echt net dezelfde vraag posten. Ik ben 36w en heb ook sinds 2-3d continu hoofdpijn, bloeddruk is in orde en heb geen andere klachten. Had ook gelezen dat dit door evt verkeerde houding zou kunnen komen? Ik weet het niet, maar mijn gynaecoloog doet er in ieder geval vrij luchtig over. Is wel echt ambetant.

één maand geleden

Reactie op Lia95

Ik wou echt net dezelfde vraag posten. Ik ben 36w en heb ook sinds 2-3d con ...
Ik kreeg als reactie, pak een paracetamol. Maar je wilt je niet volstoppen ermee toch...

één maand geleden

Reactie op jessicadeleener

Ik kreeg als reactie, pak een paracetamol. Maar je wilt je niet volstoppen ...
Nee inderdaad, heb er ook al een genomen maar helpt ook niet veel. Ik probeer nu gewoon wat te rusten en ik hoop echt dat het nog wegtrekt…

één maand geleden

Bij mij gaat het weg met paracetamol maar ik kan toch moeilijk tot ik beval elke dag paracetamol nemen… ik slaap ook wel vrij slecht…

één maand geleden

Reactie op Jolienve

Bij mij gaat het weg met paracetamol maar ik kan toch moeilijk tot ik beval ...
Da kan geen kwaad ik moet om de 6uren 1nemen door ingreep aambeien 36w4d zwanger

één maand geleden

Ben blij hier te lezen dat ik niet de enige ben. Sinds gisteren ook hoofdpijn (36w+6). Wist ook niet wat de oorzaak was. Zit wel met een verkoudheid, maar dat is al een week en zou nu dus net moeten beginnen beteren.

één maand geleden

Oh grappig, ik heb de laatste dagen ook wat hoofdpijn, en een loopneus. Ik dacht niet dat het door de zwangerschap kwam, maar mss toch wel dan 🤔

één maand geleden

Ik weet niet klinkt eerder al een beginnende verkoudheid of coronavirus ofzo.

één maand geleden

Hier nog steeds niet bevallen dus het was geen teken van naderende bevalling 😉wel nog altijd hoofdpijn. Wat mij opvalt: het heeft te maken met borststuwing. Op de dagen dat ik hoofdpijn heb maak ik ook colostrum.. pffff, hoe gaat het intussen met jullie? Hopelijk is jullie hoofdpijn over?

één maand geleden

Reactie op Jolienve

Hier nog steeds niet bevallen dus het was geen teken van naderende bevallin ...
Hey, hier nog steeds last, nu al meer dan een week. Ben ook echt niet verkouden ofzo dus is vrij frustrerend… Ik merk wel nog niks van borststuwing ofzo, maar het zal idd mss hormonaal zijn.

één maand geleden

Reactie op Lia95

Hey, hier nog steeds last, nu al meer dan een week. Ben ook echt niet verko ...
Hier idem. Al een anderhalve week ofzo, maar hier ook geen link met borststuwing. Maar waarschijnlijk inderdaad hormonaal.