280 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Jille22

Ik ben nu 10 weken. 15 april 12weken echo, maar de nipt test staat hier nog ...
Normaal moest je al uitleg krijgen want 12 weken echo en nipt test is verbonden aan elkaar

7 maanden geleden

Reactie op Jille22

Ik ben nu 10 weken. 15 april 12weken echo, maar de nipt test staat hier nog ...
Bij mij is dat ook niet op voorhand vastgelegd. Ik heb met de 12w echo een doorverwijzingsbrief gekregen om in het ziekenhuis te laten bloed trekken (wat zonder afspraak is) dus ik ben gewoon meteen doorgereden

7 maanden geleden

Reactie op michelevd

Bij mij is dat ook niet op voorhand vastgelegd. Ik heb met de 12w echo een ...
Danku! 😀

7 maanden geleden

Normaal moest je al uitleg krijgen want 12 weken echo en nipt test is verbo ...
Ik kan me voorstellen bij mijn vorige zwangerschap dat ik daarvoor naar het ziekenhuis moest..

7 maanden geleden

Reactie op Jille22

Ik kan me voorstellen bij mijn vorige zwangerschap dat ik daarvoor naar het ...
Maar dat is ondertussen al 8jaar geleden dat het een kleine waas is 😂 ik zie het wel als ik bij gyne ben 🙈

7 maanden geleden

Bij mijn zoontje was dir in het ziekenhuis in het labo derna echo gehad,.. nu niet int ziekenhuis en hoop stiekem op een meisje. Maar als ik weer zoontje krijg dan ist ook goed als het maar gezond is

7 maanden geleden

Ik doe maandag mijn niptest (11w6d) in een labo. Wanneer denken jullie dat ik resultaat kan verwachten? Duurt een uitgebreide niptest langer dan de ‘gewone’?

7 maanden geleden

Reactie op dervox

Ik doe maandag mijn niptest (11w6d) in een labo. Wanneer denken jullie dat ...
Neen. Ene keer moest ik 10 dagen wachten om hem daarna opnieuw te moeten doen en de tweede keer had ik na 2 dagen resultaten.

7 maanden geleden

Reactie op dervox

Ik doe maandag mijn niptest (11w6d) in een labo. Wanneer denken jullie dat ...
Het hangt echt af van de labo maar reken voor zekerheid 14 dagen. Bij sommigen duurt het al zeker 10 dagen en bij sommigen een paar dagen.

7 maanden geleden

Vorige week donderdag nipt gaan doen, vandaag nog niks.. we zijn zo benieuwd… 🙈😅

7 maanden geleden

Reactie op Femke18

Vorige week donderdag nipt gaan doen, vandaag nog niks.. we zijn zo benieuw ...
Ook niet op de gezondheidsportalen van de overheid? Cozo, mijngezondheid, helena?

7 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Ook niet op de gezondheidsportalen van de overheid? Cozo, mijngezondheid, h ...
Is dat van België? Nog nooit van gehoord. Is dat een site? Ik kijk altijd op: mynexuzhealth

7 maanden geleden

Nipt binnen 9/04 spannendsd😇

7 maanden geleden

Reactie op Femke18

Is dat van België? Nog nooit van gehoord. Is dat een site? Ik kijk altijd o ...
Op nexushealth stonden mijn uitslagen pas 5 dagen later. Das allemaal van België ja, allemaal inloggen via Itsme.

7 maanden geleden

Gepland op 17/4, lichte voorkeur naar een jongetje maar weet nog niet of ik het geslacht wil weten 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Op nexushealth stonden mijn uitslagen pas 5 dagen later. Das allemaal van ...
Dank voor de hulp! Maar op alle platformen nog niks.. morgen zitten we aan dag 11. Dus indien we niks hebben ontvangen bel ik even morgen 😅

7 maanden geleden

Reactie op Femke18

Dank voor de hulp! Maar op alle platformen nog niks.. morgen zitten we aan ...
Idem, vandaag dag 10 ook nog niets

7 maanden geleden

Reactie op Seraaa

Idem, vandaag dag 10 ook nog niets
Blij dat we niet alleen zijn.. was de test ook donderdag 29/3? Ik kreeg wel een melding dat ze het staal goed hadden ontvangen op 30/3

7 maanden geleden

De nipt duurt 14dagen !

7 maanden geleden

Reactie op Femke18

Blij dat we niet alleen zijn.. was de test ook donderdag 29/3? Ik kreeg wel ...
Mijn afname was de dinsdag, ik kreeg pas de donderdag melding dat het aangekomen was in Leuven