280 Reacties

7 maanden geleden

Wij hadden vandaag de tweede echo, baby is goed aan het groeien, qua groei loopt het 3 dagen voor op schema maar mijn eerste was ook altijd aan de grote kant, so it runs in the family. Sterke hartslag, nekplooimeting zag er oké uit.. allemaal super. Op de echo kon de gynae niet direct iets zien waaruit zou blijken dat het een jongen zou zijn dus ze vermoed een meisje. Stiekem hoop ik ook wel op een meisje. Mijn eerste kindje is een jongen. Normaal gezien volgende week donderdag of vrijdag uitslag van de NIPT.

7 maanden geleden

Ik moet morgen voor de NIPT heel spannend en al zeker omdat het een maandje geleden is na mijn eerste echo die weken duren zo lang hopen op goed nieuws 🍀🙈

7 maanden geleden

Mijn nipt is pas 11/4 dus mijn tweede echo ook. Mijn eerste afspraak was op 11/3 dus redelijk tijd tussen. Gender reveal is gepland op 28/4

7 maanden geleden

Volgende week, 3/04, 12weken echo en nipt 🤞😁😁

7 maanden geleden

Al twee goede echo’s gehad! 🥰 De NIPT staat gepland op 8/4, dan ben ik iets voorbij de 12 weken. Spannend! Veel succes en plezier allemaal! 🍀

7 maanden geleden

15/4 nipt test en 12 wegen echo

7 maanden geleden

Wij hebben onze nipt pas 18/4. Enkel nog maar 8w echo gehad, dus we hebben nog geen idee. We hopen wel allebei heel hard op een meisje voor ons eerste kindje. Maar raar genoeg hebben we allebei om onverklaarbare redenen het gevoel dat het een jongetje zal worden. Nog een maand geduld en dan weten we hopelijk meer.

7 maanden geleden

Reactie op emiliad

Ik moet morgen voor de NIPT heel spannend en al zeker omdat het een maandje ...
Hier hetzelfde, zo spannend 🤭

7 maanden geleden

Vrijdag NIPT test gedaan(12weken+3), nu wachten op de resultaten!

7 maanden geleden

Ik volgende week dinsdag 2/04 NIPT dan ben ik 11w4d. Wel al 2 goed echo’s gehad, wat korter opgevolgd door mislraam In december, maar de stress zit er nog heel fel in 😅 ik hoop daarna dat ik het wat kan loslaten.. stiekem hopen we op een jongetje, vooral mn vriend, maar ben even benieuwd naar een mini me 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Ik volgende week dinsdag 2/04 NIPT dan ben ik 11w4d. Wel al 2 goed echo’s g ...
Succes !!! 🤞🏻

7 maanden geleden

Maandag geweest voor nipt ik ben benieuwd voor de uitslag volgens de gynaecoloog lijkt het en jonge ze heeft iets zien bewegen tussen de bennen bij jongens kan je vroeger zien dan bij meisje want bij de jongens beweegt er iets tussen de benen bij de meisjes niet maat ze zij dat de nipt het allenmoet bevestigd zo spannend 🤩🤩🤩

7 maanden geleden

Hier nipt vorige week donderdag (21/3) gehad en nog steeds in spanning aan het wachten op resultaten. (Mag morgen bellen). De 12 weken echo was goed en volgens de gynaecoloog was het duidelijk al een jongen. 🩵

7 maanden geleden

Vrijdag 22/04 tweede echo gehad. Qua groei, hartslag, nekplooi zat alles goed God zij dank. Dezelfde dag nog de nipt-test gedaan & nog steeds wachtende op de resultaten. M’n vriend wou heel graag een jongen en ik ook, maar ben stiekem ook heel benieuwd naar een mini-me. Volgens het chinees kalender en pythagoras zou het een jongen moeten zijn, maar volgens NUB een meisje. 🙈 Dus nog helemaal in spanning aan het afwachten.

7 maanden geleden

De NIPT staat gepland op 9/4, dan ben ik 12w5. Dus het zal nog even spannend afwachten zijn, wel al 2 goede echo’s gehad in tussentijd! Hier zijn de meningen wat verdeeld: mijn man hoopt een meisje en ik stiekem een jongen. Maar whatever it will be, we kijken er enorm hard naar uit! 🥰

7 maanden geleden

Heeft er al iemand de uitslag van de nipt? Spannend!!

7 maanden geleden

2/4 nipt test en 3/4 12w2d echo 🫣spannend

7 maanden geleden

Ik heb de 16e de NIPT en nog een echo. Ik ben dan wel al 13w4d, maar de week ervoor zijn we op verlof. Gelukkig wel al 2 goede echo's gehad. Ik heb mezelf altijd als mama van een meisje gezien. Maar mijn 2 zussen zijn/gaan Dit jaar elk bevallen van een jongetje, dus een 3e jongen er bij zou wel leuk zijn

7 maanden geleden

Net telefoon van de gynaecoloog. Alle bloed stalen die nu in de machine zaten zijn verloren. Apparaat deze nacht stuk gevallen. Moet mijn nip test opnieuw laten doen en alweer 10 dagen wachten. 😵‍💫😫

7 maanden geleden

Reactie op HS8894

Net telefoon van de gynaecoloog. Alle bloed stalen die nu in de machine zat ...
Welke labo of ziekenhuis?