280 Reacties

7 maanden geleden

Had je bevestiging op cozo?
Nee ik heb niks op cozo, bevestiging sturen ze blijkbaar ook niet vanuit UZA.

7 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Oh wauw, ik dacht 7 tot 10 dagen! Is zeker niet fijn om zo lang te wachten ...
Ik keek stomweg vandaag nog eens op cozo en er staan resultaten op op datum van vandaag. Maar van UZ Gent, terwijl ik papieren heb ingevuld van UZA en enkel voor de rhesusziekte werd naar Gent gestuurd. Ik heb nu de resultaten van Gent ontvangen, behalve die van de rhesus 🙈 enfin, vreemd maar ben blij met de resultaten! Alles is in orde! 😊 serieuze traantjes gevloeid van ontlading en opluchting!

7 maanden geleden

Reactie op kimster90

Ik keek stomweg vandaag nog eens op cozo en er staan resultaten op op datum ...
Proficiat! 🧡

7 maanden geleden

Ik heb afgelopen vrijdag nip test gehad en zaterdag stond 1 deel van de uitslag al online (mijn eigen waardes) Nu wachten op geslacht en of de baby gezond is…. Deze test doen ze in hasselt en we zouden normaal deze week de uitslagen krijgen, dus duimen!

7 maanden geleden

Vorige dinsdag bloed laten trekken en heb enkel dit ontvangen vorige week 🙈 Hoelang kan het nog duren 😅

7 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Vorige dinsdag bloed laten trekken en heb enkel dit ontvangen vorige week � ...
Denk de laaste vrijdag of zaterdag

7 maanden geleden

Ik heb vorige maandag 15/04 bloed laten trekken en het staal zou naar het UZ Brussel (BE) gestuurd zijn. Iemand hier ervaring mee hoe lang dit duurt? Ze hadden mij verteld dat ze mij zouden opbellen, dus ik ga ervan uit dat zij niet met een online platform werken?

7 maanden geleden

Reactie op Enagrom

Ik heb vorige maandag 15/04 bloed laten trekken en het staal zou naar het U ...
Normaal werken ze overal met een online platform

7 maanden geleden

Normaal werken ze overal met een online platform
Heb al gekeken op MyNexuzHealth en UZ Brussel staat er nergens tussen. Ook bij COZO vind ik niets terug van resultaten dat er een staal zou ontvangen zijn. Vandaar dat ik ervan uit ga dat zij niet met deze platformen werken.

7 maanden geleden

Reactie op Enagrom

Heb al gekeken op MyNexuzHealth en UZ Brussel staat er nergens tussen. Ook ...
Geen idee dan bel eens op

7 maanden geleden

Reactie op kimster90

Ik keek stomweg vandaag nog eens op cozo en er staan resultaten op op datum ...
Ooh wat Ben ik blij dit te lezen!! Dikke proficiat! 🫶🏻

7 maanden geleden

Ik heb mijn uit slag vandaag na 6 dgg Wachten

7 maanden geleden

Afgelopen dinsdag 16/4 nipt gehad en vandaag de uitslag! Alles ok 😉 en het geslacht klopte met de verwachting

7 maanden geleden

Ik ook afgelopen dinsdag 16/03 bloedname gehad, en vandaag de uitslag! (ZOL Maaseik) Alles in orde, en het is een meisje 💗

7 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Vorige dinsdag bloed laten trekken en heb enkel dit ontvangen vorige week � ...
Mijn test werd ook naar UZ Gent gestuurd op 10/04 en ik had gisteren plots resultaat in Cozo.

7 maanden geleden

Reactie op Enagrom

Heb al gekeken op MyNexuzHealth en UZ Brussel staat er nergens tussen. Ook ...
UZ Brussel werkt wel met cozo. Voor de nipt test specifiek durf ik het niet zeggen want die heb ik niet in Brussel gehad. Heb wel andere (bloed)resultaten van UZ Brussel op cozo staan. Vaak zit er wel vertraging op en is het dus niet meteen beschikbaar op cozo.

7 maanden geleden

Reactie op kimster90

Mijn test werd ook naar UZ Gent gestuurd op 10/04 en ik had gisteren plots ...
Bij mij heb ik pas vorige dinsdag bloedafname gehad dus 16/04

7 maanden geleden

Reactie op CV1993

Wauw, dat is snel! In ook 8/4, maar nog niets… Is het bij jou ook via Leuve ...
Nee, gewoon via somedi

7 maanden geleden

Wij ook 15/04 de Nipt-test gehad en gisteren de uitslag gehad! 🤗 Wij verwachten een jongetje 👦🏻💙🩵

7 maanden geleden

Reactie op JanaCl

Wij ook 15/04 de Nipt-test gehad en gisteren de uitslag gehad! 🤗 Wij verwa ...
Dikke proficiat!! Ik heb de mijne 16/04 gedaan en nog steeds niks wel in UZ Gent 😅