8 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Margverb
Geen zorgen in maken hoor, ik hef ook regelmatig, zolang je je niet overzet ...
Thanks... Ik til hem er anders ook wel uit maar wil dat deze zwnagerschap goed verloopt. Als deze niet lukt dan stoppen we met proberen en zou mijzelf het zo kwaad nemen als er iets mis zou gaan
7 maanden geleden
"Tillen tijdens je zwangerschap geeft niet alleen meer druk op jouw lichaam. Het kan ook een effect hebben op je ongeboren baby. Als je te vaak en te zwaar tilt (vaker dan 20 keer per dag of per keer langer dan vijf minuten), bestaat er een kleine kans dat je kindje te vroeg geboren wordt."
Denk niet dat je je zorgen moet maken..als er iets mis is zou zijn zal je het wel direct voelen hoor.
7 maanden geleden
Als je gewend bent om zware zaken te tillen zal het wel niet direct kwaad kunnen. Zoals hieronder gezegd denk ik dat het pas een effect heeft op de baby als je heel vaak/lang tilt. Af en toe kan geen kwaad voor de baby. Je kan wel sneller zelf blessures oplopen omdat je gewrichten en zo 'losser' zijn door de hormonen, en omdat je zwaartepunt anders ligt en je dus minder stabiel bent.
7 maanden geleden
Tegen mij zei de gynaecoloog niet dat ik niets mocht heffen wat ik anders niet zou doen( geen zware kasten, auto ect ) maar zen parasol moet toch geen kwaad kunnen.
Je moet nu ook niet gaan overdrijven maar je hebt ook zwangere vrouwen die gewoon blijven sporten en gewicht heffen, zolang heet geen impact sporten zijn( vechtsport ect)
7 maanden geleden
Ik was 8maanden zwanger bij me 1ste en heb de vloer van me keuken eruit geboord. Als je je goed voelt. Dochter is 6jaar en heel gezond.