17 Reacties

8 maanden geleden

Maar 1 keer bloedafname gedaan aan week geleden en bijna hcg van 17000

8 maanden geleden

12/02 hcg van 776 15/02 hcg van 2272 Sindsdien geen bloedafname meer gedaan. 14/02 had ik een eerste inwendige echo. 28/02 de 8 weken echo 🤞 best spannend allemaal 🍀

8 maanden geleden

wiam ziet er heel goed uit hoeveel weken ben je al. ik zelf zit in een vroege zwangerschap op 22/02 was hcg op 179 met 3 a 4 weken morgen heb ik een nieuwe bloedafname dus hope op een moge stijging 🤞

8 maanden geleden

De waarden verschillen van vrouw tot vrouw. Ik zat 12/02 op 292, 19/02 zat ik op 5116. Gemiddelde moet het om de 48u verdubbelen van waardes. Dat klopt bij jou, dus vermoed dat alles wel goed verloopt ;-)! Veel succes!

8 maanden geleden

Reactie op Sarah_amra

wiam ziet er heel goed uit hoeveel weken ben je al. ik zelf zit in een vro ...
Gohh goede vraag. Ik heb een cyclus die varieert van 28-35 dagen. Normaal aan de waardes te zien denk ik dat ik bijna aan 5 weken zit 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Enagrom

De waarden verschillen van vrouw tot vrouw. Ik zat 12/02 op 292, 19/02 zat ...
Dank u wel voor jou ook veel succes gewenst!🍀🤍

8 maanden geleden

Hier vandaag een HCG van 76,8.. was eerste bloedname op 16 dpo… hopelijk stijgt het goed! Woensdag 2e bloedname… @Wiam, hoever was je bij je bloedname van 16/2?

8 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Hier vandaag een HCG van 76,8.. was eerste bloedname op 16 dpo… hopelijk s ...
Het probleem bij mij is, is dat ik een cyclus heb van tussen 28 en 35 dagen heb. Ik weet het niet exact maar ik had redelijk vroeg een positieve test. Volgens mijn huisarts ben ik normaal nu 5 weken. Maar ieder lichaam is anders 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Het probleem bij mij is, is dat ik een cyclus heb van tussen 28 en 35 dagen ...
Dankjewel, hmm, wat afwachten hier inderdaad. Maar is altijd zo moeilijk eh :) Vandaag normaal op 4w4d... Proficiat in ieder geval voor jou!

8 maanden geleden

Hoi op week 4 ong 290, week daarop 3500 ong , vanaf dan niet meer bloed moeten laten nemen na positieve echo

8 maanden geleden

ik heb vandaag bloedafname gehad en 527 hcg 🥰 13/3 eerste echo dus dokter zei als alles goed blijft ik geen 2de bloedafname meer nodig heb wat denken jullie?

8 maanden geleden

Reactie op Vanessa_

ik heb vandaag bloedafname gehad en 527 hcg 🥰 13/3 eerste echo dus dokter ...
Ohh proficiat!! Hoeveel weken ben je🥰

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ohh proficiat!! Hoeveel weken ben je🥰
Dankje nu 4w+2 🥰 en jij?

8 maanden geleden

Reactie op Vanessa_

Dankje nu 4w+2 🥰 en jij?
Ik morgen aan 5 weken 🍀🤭

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ik morgen aan 5 weken 🍀🤭