16 Reacties

9 maanden geleden

kan normaal zijn wanneer was je nod ? heb je met ovulatietesten gewerkt ?

9 maanden geleden

Reactie op Sookie

kan normaal zijn wanneer was je nod ? heb je met ovulatietesten gewerkt ? ...
Dat is eigenlijk het probleem. Ik heb deze maand alles losgelaten omdat k het zooo beu vond om elke keer testen te doen enz en toch niks was. Nu ben ik wel zwanger 馃檲

9 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Dat is eigenlijk het probleem. Ik heb deze maand alles losgelaten omdat k h ...
dan kan het als je bv net zwanger bent , 3 w + ...

9 maanden geleden

Reactie op Sookie

dan kan het als je bv net zwanger bent , 3 w + ...
Awel dat is het ding juist. Sinds maandag heb ik een positieve test in handen. K snap mijn eigen lichaam niet meer...

9 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Awel dat is het ding juist. Sinds maandag heb ik een positieve test in hand ...
Had je een aanleiding om maandag te testen? Bv normaal dat je dan je regels krijgt. Met een early test kan je soms al vanaf 10 hcg meten dus dan zou het zeker kunnen dat je vrijdag op 96,5 zit. Het verdubbelt normaal elke 48u. Best voor je eigen gemoedsrust laat je komende week nog eens jouw bloed trekken en vraag ook eventueel voor je progesteron te meten. Dan ga je geruster zijn.

9 maanden geleden

Reactie op klaartje02

Had je een aanleiding om maandag te testen? Bv normaal dat je dan je regels ...
Awel ik heb echt zitten stressenmaar heb uiteindelijk zitten testen van Woensdag tot nu. De onderste test is van vandaag. Is toch goed opgelopen of niet?

9 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Awel ik heb echt zitten stressenmaar heb uiteindelijk zitten testen van Woe ...
Is heel goed opgelopen

9 maanden geleden

Ik heb mij getest 6/02 en toen had ik een lichte zwangerschapstest positief! Direct bloed laten nemen en toen was mijn hcg waarden maar 27.. dan 8/02 terug laten testen en dan had ik 83,5 hcg, 12/02 nog eens laten testen en toen had ik 309. Gynaecoloog zei dat dit heel normaal was omdat ik nog pril zwanger ben. Ben morgen 6 weken zwanger, heb geen hcg waarden meer laten doen omdat ik dinsdag een eerste echo heb 鈽猴笍 Proficiat!

9 maanden geleden

6/2 hcg 32 , 9/2 hcg 122 en 13/2 hcg 744 vandaag 6+1 weken zwanger. Moet vandaag wel terug voor een controle, 8 maart 1 ste echo opstaan馃槝

9 maanden geleden

met 4w + 2 had ik een HCG van 891 en met 5w +1 had ik een HCG van 12264. inmiddels 7 weken ver maar het blijft spannend, genieten kan ik nog niet 馃檲

9 maanden geleden

Ik ben ben nu 4 weken+ 3 en vorige week maandag was mijn hcg 19, nu is deze vandaag 1531.. is dit goed? Moet dit niet al wat hoger liggen?

9 maanden geleden

Reactie op mommytobek

Ik ben ben nu 4 weken+ 3 en vorige week maandag was mijn hcg 19, nu is deze ...
Hoiii, je Hcg is heel goed hoor ik zou geen zorgen maken we zijn even ver 4+3, en ik moet donderdag gaan voor mijn waardes vorige week was die van mij op 26 ik hoop dat mijn waardes ook mooi gestegen zijn.

9 maanden geleden

Hoiii, je Hcg is heel goed hoor ik zou geen zorgen maken we zijn even ver 4 ...
Laat eens weten hoe t was ook馃グ is allemaal zo onzeker he die eerste weken..

9 maanden geleden

Waarden net binnen gekregen 289. Volgens app zou ik 5w en 1d ver zijn. Zou dit kunnen overkomen? 馃ズ馃檹馃徏

9 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Waarden net binnen gekregen 289. Volgens app zou ik 5w en 1d ver zijn. Zou ...
Heey Ik denk dat je eerder aan 4 weken zit 馃檲 Hangt echt af van uw cyclus en of je een late innesteling hebt gehad of niet馃崁

9 maanden geleden

Reactie op mommytobek

Ik ben ben nu 4 weken+ 3 en vorige week maandag was mijn hcg 19, nu is deze ...
Hier ook vandaag 4w 3d. Vorige week woensdag 43 en vandaag 1558