80 Reacties
8 maanden geleden
Last van borsten, geur, eetlust, baarmoederpijn, prikkelbaarheid, opgeblazen gevoel, vermoeidheid, lang slapen (18 uren), …
8 maanden geleden
Pijnlijke borsten, vermoeid en een rare keelpijn vooral ‘s ochtends!
8 maanden geleden
Keelpijn & verstopte neus (nog erger dan voor zwangerschap zou door allergie komen) , geen volle nachten meer doorslapen, overdag altijd moe, vreetbuien tot de sterren op, borsten voelen dikker maar enkel tepels zijn overmatig gevoelig, opgezwollen door heel slechte darmstelsel 😅 , felle geuren en precies misselijk bij sommige geuren, maar niet overgeven, precies ook meer speeksel en rare smaak in mijne mond 🤷🏻♀️
Ondanks hCg laag lijkt deze keer, toch wat flink symptomen. Bij de eerste zwangerschap wat uitdraaide op miskraam had ik dit allemaal niet (enkel gevoelige borsten) 🙏🏼🍀
8 maanden geleden
Reactie op HS8894
Ik had net meer symptomen bij de zwangerschap die in een miskraam resulteer ...
Ik ook wat raar is he. Bij de vorige was ik super misselijk en had ik eetbui van iets zoets. Nu helemaal niet misselijk en geen eetbui van iets zoets. Ik heb wel nu super vermoeidheid(nu pas). Ik slapen en slapen en slapen. Moeilijk met mijn stoelgang en stemwisseling enz
8 maanden geleden
Vooral last van geuren en sommige dagen pijnlijke borsten. Misselijk enkel als ik te lang wacht om te eten. Voor de rest soms rond mijn midden tot mijn billen echt ‘stijf’ of zo voelt het toch😅 de pijn in mijn bil word in de avond wel erger vind ik. En sinds 9 weken enorm verkouden, keelpijn en enorm veel niezen 😅
8 maanden geleden
Vandaag 6w2d heel pril dus.
Vorige keer miskraam op 13 weken.
Vooral last van borsten en zo toch nog mentruatieklachten.
Slecht slapen (onrustig).
Herkenbaar?
De menstruatie klachten maken me vaak zo onzeker. 😞
Ik zou bijna wensen dat ik wat misselijk was. Om wat zekerheid te hebben.
Komt misselijk pas later? Of kan dat al vanaf 6weken.
Had het nooit bij vorige zwangerschappen.
8 maanden geleden
Reactie op dervox
Vandaag 6w2d heel pril dus.
Vorige keer miskraam op 13 weken.
Vooral last ...
Ik ben ook 6wkn en 2 dgn vandaag. Ook niet echt misselijk enkel als ik honger begin te krijgen lichtjes misselijkheid. En idd ook menstruatieachtige pijn maar niet zo hevig.. word er ook soms onzeker over..