80 Reacties

8 maanden geleden

Last van borsten, geur, eetlust, baarmoederpijn, prikkelbaarheid, opgeblazen gevoel, vermoeidheid, lang slapen (18 uren), …

8 maanden geleden

Misselijkheid en moe. Vooral moe…

8 maanden geleden

Last van boobies en vermoeidheid 😊

8 maanden geleden

Pijnlijke borsten, vermoeid en een rare keelpijn vooral ‘s ochtends!

8 maanden geleden

Borsten, hele dag misselijk en overgeven, doodmoe

8 maanden geleden

Overdreven vermoeidheid, pijnlijke borsten, heb de eerste weken echt enorme maar enorme buikpijn gehad, bloedneuzen, slecht slapen ‘s nachts, zeer droge huid, opgeblazen, hoofdpijn

8 maanden geleden

Ik zou eerst zeggen niks maar als ik alles van jullie lees dan denk ik toch van wel sneller moe in de avond geur heel sterk …. Ook last van keelpijn s’ochtends en super veel dorst

8 maanden geleden

Moe, gevoelige borsten, dorst en hongerrrrr

8 maanden geleden

Misselijk, moe, depri gevoel, pijnlijke borsten, veel aanmaak van speeksel en emotioneel 🥲

8 maanden geleden

Heel erg moe, geur, pijnlijke borsten, slecht slapen en dorst.

8 maanden geleden

In de ochtend geen eetlust hebben en precies het gevoel van misselijk zijn. Moeilijk geuren kunnen verdragen en avondmisselijkheid. Ik voelde me tot een week geleden super zonder kwaaltjes maar heb te hard geroepen denk ik 🙈

8 maanden geleden

Opgeblazen gevoel, vermoeidheid, misselijk, maagzuur,hoofdpijn, bruine slijmen

8 maanden geleden

Keelpijn & verstopte neus (nog erger dan voor zwangerschap zou door allergie komen) , geen volle nachten meer doorslapen, overdag altijd moe, vreetbuien tot de sterren op, borsten voelen dikker maar enkel tepels zijn overmatig gevoelig, opgezwollen door heel slechte darmstelsel 😅 , felle geuren en precies misselijk bij sommige geuren, maar niet overgeven, precies ook meer speeksel en rare smaak in mijne mond 🤷🏻‍♀️ Ondanks hCg laag lijkt deze keer, toch wat flink symptomen. Bij de eerste zwangerschap wat uitdraaide op miskraam had ik dit allemaal niet (enkel gevoelige borsten) 🙏🏼🍀

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Keelpijn & verstopte neus (nog erger dan voor zwangerschap zou door all ...
Ik had net meer symptomen bij de zwangerschap die in een miskraam resulteerde. Ik was toen zo vreselijk misselijk en nu eigenlijk totaal niet.

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik had net meer symptomen bij de zwangerschap die in een miskraam resulteer ...
Ik ook wat raar is he. Bij de vorige was ik super misselijk en had ik eetbui van iets zoets. Nu helemaal niet misselijk en geen eetbui van iets zoets. Ik heb wel nu super vermoeidheid(nu pas). Ik slapen en slapen en slapen. Moeilijk met mijn stoelgang en stemwisseling enz

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik had net meer symptomen bij de zwangerschap die in een miskraam resulteer ...
Allemaal zo raar en ingewikkeld hè 🥺 Hopen goede zwangerschappen voor beide 🍀🙏🏼

8 maanden geleden

misselijk, heeel moe, buikpijn, geconstipeerd 🙈

8 maanden geleden

Vooral last van geuren en sommige dagen pijnlijke borsten. Misselijk enkel als ik te lang wacht om te eten. Voor de rest soms rond mijn midden tot mijn billen echt ‘stijf’ of zo voelt het toch😅 de pijn in mijn bil word in de avond wel erger vind ik. En sinds 9 weken enorm verkouden, keelpijn en enorm veel niezen 😅

8 maanden geleden

Vandaag 6w2d heel pril dus. Vorige keer miskraam op 13 weken. Vooral last van borsten en zo toch nog mentruatieklachten. Slecht slapen (onrustig). Herkenbaar? De menstruatie klachten maken me vaak zo onzeker. 😞 Ik zou bijna wensen dat ik wat misselijk was. Om wat zekerheid te hebben. Komt misselijk pas later? Of kan dat al vanaf 6weken. Had het nooit bij vorige zwangerschappen.

8 maanden geleden

Reactie op dervox

Vandaag 6w2d heel pril dus. Vorige keer miskraam op 13 weken. Vooral last ...
Ik ben ook 6wkn en 2 dgn vandaag. Ook niet echt misselijk enkel als ik honger begin te krijgen lichtjes misselijkheid. En idd ook menstruatieachtige pijn maar niet zo hevig.. word er ook soms onzeker over..