21 Reacties

2 maanden geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Mag ik vragen wat de reden was voor een spoedkiezersnede

2 maanden geleden

Proficiat met de geborte van jullie zoon 🥰 ik weet is niet altijd gemakkelijk maar probeer positief te blijven komt echt goed 💙 mijn vriendin was bevallen op 28w en heeft zo mooi en gezonde jongetje 🤲🏽❤️ ik wens je snelle herstelling

2 maanden geleden

Proficiat aan beiden. Hopelijk kan je de kleine zoon snel mee naar huis nemen.

2 maanden geleden

Proficiat met de geboorte van je zoontje! Wat was de reden dat je een spoedkeizersnede nodig had als ik vragen mag? Hopelijk ga je het mentaal ook een plekje kunnen geven. Lijkt mij heel heftig allemaal.

2 maanden geleden

Proficiat!! Mijn zoon kwam 26+6 en ondertussen 33w

2 maanden geleden

Proficiat met de geboorte van je zoontje! Fijn om te horen dat jullie het goed stellen. Hopelijk mag je hem snel mee naar huis nemen!🥰

2 maanden geleden

Proficiat!! Mijn zoon kwam 26+6 en ondertussen 33w
Hoe gaat het met jullie ondertussen?

2 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Hoe gaat het met jullie ondertussen?
Heel goed 🙏🏻 hij doet het super, met mij ook goed behalve de slaap 😅

2 maanden geleden

Heel goed 🙏🏻 hij doet het super, met mij ook goed behalve de slaap 😅
Wat goed om te horen! Zijn jullie nog steeds in het ziekenhuis? Ohja dat geloof ik, dat is al wat moeilijker als ge weinig/slecht slaapt🙈

2 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Wat goed om te horen! Zijn jullie nog steeds in het ziekenhuis? Ohja dat ge ...
Vandaag is het 43 dagen. We verblijven in dezelfde kamer. İk verzorg hem om de 3 uurtjes + kolven

2 maanden geleden

Vandaag is het 43 dagen. We verblijven in dezelfde kamer. İk verzorg hem om ...
Goh al 43 dagen. Fijn wel dat jullie samen op dezelfde kamer verblijven. Snap ook wel dat dit heel pittig is voor je. Verzorg je ook maar goed tussendoor 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Goh al 43 dagen. Fijn wel dat jullie samen op dezelfde kamer verblijven. Sn ...
En voor 43 dagen verbleef ik nog 12 dagen in het ziekenhuis dus ben al 55 dagen bezig met het ziekenhuis. İk doe mijn best maar niet altijd zo makkelijk. De dagen gaan wel snel voorbij 💚

2 maanden geleden

En voor 43 dagen verbleef ik nog 12 dagen in het ziekenhuis dus ben al 55 d ...
Ja dat verhaal had ik idd meegekregen. Jeetje wat heftig evengoed. Is ook normaal dat het niet altijd gemakkelijk is. En laat het ook maar toe, is ook nodig om het allemaal wat te plaatsen en verwerken. Je doet dat goed! Dikke knuffel 💞

2 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ja dat verhaal had ik idd meegekregen. Jeetje wat heftig evengoed. Is ook ...
Zeker en vast! Dankjewel! 🩵💙

2 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Mag ik vragen wat de reden w ...
Had felle bloedingen gekregen en de hartslag van de baby ging omhoog. Zijn bloed was met mijn bloed aan het mengen.

2 maanden geleden

Reactie op yazmine

Had felle bloedingen gekregen en de hartslag van de baby ging omhoog. Zijn ...
Ik hoop dat het verder met jullie allemaal goed gaat

2 maanden geleden

Hoe gaat het verder met jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Hoe gaat het verder met jullie?
Onze kleine vriend ligt nog in het ziekenhuis nog Max 2 weken dat hij de 37weken heeft hij doet het goed. Ik nog herstellen van de keizersnede. Maar kan niet wachten dat ik hem bij mij heb

2 maanden geleden

Reactie op yazmine

Onze kleine vriend ligt nog in het ziekenhuis nog Max 2 weken dat hij de 37 ...
Mag je hem niet zien/verzorgen/op je shoot nemen?

2 maanden geleden

Mag je hem niet zien/verzorgen/op je shoot nemen?
Jawel, mogen eten geven , hem wassen enz. Maar rijden op en af naar het ziekenhuis