81 Reacties

2 maanden geleden

Mogen wij u voorstellen aan onze lieve zoon: Isaac Reygaert. Geboren op 08/09/24 om 12u19 met een lengte van 51 cm en een gewicht van 3,680kg. 🩵🍼 De bevalling zelf duurde maar liefst 36,5 uur en we moesten door complicaties een weekje in het ziekenhuis verblijven maar nu stellen we het super goed en zijn we dol verliefd 🥰

2 maanden geleden

Ögeday Acar 🩵 Geboren op 20/07/2024 om 17u47 met een lengte van 36 cm en een gewicht van 985 gram. De bevalling duurde maar 4 uurtjes. Hij is maar 27 weken in mijn buikje gewoond. We zijn ondertussen 58 dagen in het ziekenhuis.

2 maanden geleden

Proficiat allemaal!

één maand geleden

Andreas, geboren 30/08/2024 op 33W met 46,5 cm en 2,405kg Spoed keizersnede alles op 20min.

één maand geleden

Amber, geboren op 30weken zwangerschap. 6 augustus • 37cm • 1,170kg Na 7jaar fertiliteit zijn mijn vliezen gedeeltelijke gebroken door eerdere urineweginfecties op 29weken. Ziekenhuisopname met weeenremmers en longrijping. Op 30weken is Amber beginnen reageren in mijn buik en hebben ze beslist om haar te laten komen. Keizersnede omdat ze in stuit lag. Bleek ik een infectie te hebben. Momenteel is ze 43cm groot en weegt ze 2,3kg. We zitten in de laatste rechte lijn om naar huis te mogen. Iedereen van harte proficiat 💕

één maand geleden

Ögeday Acar 🩵 Geboren op 20/07/2024 om 17u47 met een lengte van 36 cm en e ...
Ondertussen zijn we vandaag 36 weken en gisteren 9 weken oud. We zijn momenteel 46 cm en 2 kilo 700 gram. We zijn 64 dagen in het ziekenhuis.

één maand geleden

Dit is Noa! Geboren op 19/9 op 37+6 weken. De bevalling was ingeleid omdat ze regelmatig een lagere hartslag had. Het heeft uiteindelijk maar 4,5u geduurd waarvan 20 min persen. ❤️

één maand geleden

Reactie op michelevd

Dit is Noa! Geboren op 19/9 op 37+6 weken. De bevalling was ingeleid omdat ...
Moh! Zo schattig! İk zie mijn zoon in haar 🥰🥰🥰 proficiat!

één maand geleden

Proficiat aan de mama's die bevallen zijn 🩷💙🫶🥹

één maand geleden

Onze lieve dochter Lia is op 19 september geboren. Ik was 36 + 5 weken ver. Ze had een gewichtje van 2780 gr. En was 46 cm. Ze doet het erg goed!

één maand geleden

Sneller dan verwacht is ons zoontje deze nacht om 00h00 geboren. In de ochtend merkte ik wat vochtverlies in mijn onderbroek dus meldde ik dit aan mijn vroedvrouw, ze zei dat ik hiervoor best even langs kon gaan in het zh om te checken of het vruchtwater was of gewoon vochtverlies. Eenmaal aangekomen doen ze een testje en het was idd vruchtwater , om 14h zijn we binnen gegaan, om 19h epidurale gevraagd maar helaas werkte deze niet dus kwamen ze opnieuw eentje steken. Ook deze werkte niet.. uiteindelijk bevallen zonder epidurale. Loúan is dus geboren op 28 september om 00h00 ( 37 weken +1) hij weegt 3,050kg en meer 4,5 cm 🩵

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Sneller dan verwacht is ons zoontje deze nacht om 00h00 geboren. In de oc ...
Proficiat!

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Gefeliciteerd! 🩵

één maand geleden

Reactie op Minime 25

48,5 cm uiteraard! 😂🙈

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Super mooi babytje! Genieten maar! Van jullie kleine man! Proficiat met de geboorte van jullie mooie zoon! 😁

één maand geleden

Ricky Adu Arthur 🌞💙 Deze ochtend om 10:07 thuis geboren op 36w6d. Hij weegt 2600 en meten hebben we nog niet gedaan. We stellen het allemaal zeer goed

één maand geleden

Reactie op kamsif

Ricky Adu Arthur 🌞💙 Deze ochtend om 10:07 thuis geboren op 36w6d. Hij wee ...
Gefeliciteerd 🫶

één maand geleden

Morris 🤎 Geboren 28/9 met ongeplande keizersnede

één maand geleden

Theo 🤎 geboren op 27/09, 37+5 weken, 49 cm, 3kg260😍

één maand geleden

✨ Janne ✨ 4kg340 - 52,5cm - 1 oktober 2024