8 Reacties
2 maanden geleden
Koop flessenmaker als je fles gaat geven verwarmer is meer voor bevroren moedermelk vind ik
2 maanden geleden
Of gewoon in een bodempje warm water in de gootsteen leggen en op verplaatsing ontdooid meenemen.. ik ga wel een flesverwarmer/maker combi aanschaffen voor wanneer we overschakelen op flesvoeding. + Het is natuurlijk niet gezegd dat borstvoeding deze keer even goed gaat lukken als bij mijn eerste.
2 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
Of gewoon in een bodempje warm water in de gootsteen leggen en op verplaats ...
İk heb babybrezza flessenmaker, flessenverwarmer en bottle wash gekocht
2 maanden geleden
Ik heb deze op de geboortelijst staan. Heeft een verwarm en mix/draai functie om het allemaal dezelfde temperatuur te maken. Anders heb je zo warm langs buiten terwijl de binnenkant eigenlijk nog koud is.
2 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
Ik heb deze op de geboortelijst staan. Heeft een verwarm en mix/draai funct ...
İk heb deze gekocht hiermee kan je alles verwarmen en de bedoeling is ook gelijkmatig opwarmen
2 maanden geleden
Bij mijn eerste kindje had ik zo ene van Avent waar ge water in moet doen op Vinted gekocht. Da deed zijn job wel, maar al bij al duurde da superlang voor een zakje moedermelk ontdooid was of voor een flesje warm was. Dus op den duur gewoon moedermelk onder de kraan en flesjes hetzelfde. Duurde minder lang.
Ik ben wel echt geen fan van opwarmen in de microgolf. Behalve de microgolfstralen is dat toch ook bijna onmogelijk in te schatten of het gelijkmatig opgewarmd is. Ofwel kokend heet, ofwel ijskoud.