10 Reacties

2 maanden geleden

Ja iike 😭😭😭

2 maanden geleden

İk heb zelf geen ervaring met epidurale maar was bij mijn zus. Ze voelde niks van epidurale

2 maanden geleden

Ik heb over het algemeen enorm veel schrik van naalden maar ik ga het gewoon op me af laten komen, ik denk dat ik op het moment zelf van de plaatsing v/d epidurale niet veel ga merken ( hoop ik ) normaal wordt deze ook geplaatst op het moment dat je weeeën hebt dus dan focus je je meer op een wee dan de epidurale

2 maanden geleden

Ik heb er ook veel schrik voor en zou dan ook het liefst bevallen zonder. Maar weet niet of mijn lichaam dat gaat aankunnen. Ik hoop door zoveel mogelijk in water de weeën op te vangen, dat het mij gaat lukken.

2 maanden geleden

Valt mee met de pijn heb da al genomen bij mijn dochter en gy gaat meer gefocus zijn op de weeen en helpt heel goed en snel .

2 maanden geleden

Ik had daar bij mijn eerste bevalling eerlijk gezegd het meeste schrik voor. Kzou het direct opnieuw nemen als dat een troost mag zijn 😂 Nee, da laten steken is nie aangenaam en achteraf had ik vooral pijn aan mijn rug van het steken van die naald. Maar doorheen mijn bevalling echt niets gevoeld..(wat niet altijd een positief ding is, maar goed.)

2 maanden geleden

Hey, ik kan je wel gerust stellen. Ik heb bij mijn eerste bevalling zoveel gehad aan die epidurale. Ik was totaal uitgeput nadat mijn vliezen gebroken waren 24 u eerder en de weeen matig doorkwamen maar ik kreeg maar geen ontsluiting. Toen ineens weeenstorm. Ik heb niets gevoel vanhet prikken (ze verdoven eerst met een mini mini prikje) en daarna eindelijk rust en goed kunnen persen. Geen schrik hebben van pijn bij het steken, ik heb nauwelijks iets gevoeld.. succes!!

2 maanden geleden

Waar heb je juist bang voor: de naald, evt pijn, …. ? Aangezien je steeds plaatselijk verdoofd wordt zou het al niet pijn mogen doen.

2 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje. Heb ik vrel steun van mijn partner en een vroedvrouw gekregen met mijn zware angst voor naalden. Als nog mag ik niet klagen.

2 maanden geleden

Nee, werk zelf in het ziekenhuis op het operatiekwartier.. dus zie dit dagelijks 🙈