61 Reacties
2 maanden geleden
Hallo, ik ben bij Az sint lukas en als mijn man wil slapen is 25€ per nacht met ontbijt
2 maanden geleden
Waarom slapen jullie man bij jullie. Die kan toch niets doen? Je hebt toch tijd nodig met u baby. Om duidelijk te zijn dit is geen kritiek he wij hebben nog een dochter en een hond en wil da ze bij papa is de dagen dak in tziekenhuis ben. Ze komen wel op bezoek na school.
2 maanden geleden
Waarom slapen jullie man bij jullie. Die kan toch niets doen? Je hebt toch ...
Bij een eerste kindje snap ik dat 100%, je weet op voorhand ook niet hoe je bevalling gaat zijn. Voor hetzelfde geld heb je een spoedkeizersnede en kan je alle hulp wel gebruiken.
Dat gezegd zijnde, hier ook het tweede kindje. Partner blijft bij mij tijdens de bevalling maar gaat de andere dagen gewoon op bezoek komen met onze zoon en slaapt dus inderdaad ook gewoon thuis.
2 maanden geleden
Zoals jullie weten ben ik vroeg bevallen. Mijn man heeft bij mij geslapen. Dit ging hij ook doen moest ik later bevallen. Het koste 170€ voor 3 dagen in UZ Gent.
2 maanden geleden
Reactie op HS8894
Staat toch dat het 15 euro is voor een ouder.
15€ is voor de ouder die bij het kind slaapt. Dit is man die bij zijn vrouw blijft
2 maanden geleden
Als je een tweede kind hebt of een hond is normaal dat hij niet blijft maar bij de eerste kind kan hij heel veel doen niet enkel de moeder
2 maanden geleden
Bij mij is het een eerste zwangerschap en zal ook een eerste bevalling zijn. Ik heb zijn steun echt nodig omdat ik zelf schrik heb... Daarmee dat wij dat wensen om samen te blijven maar ik de toekomst gaat het inderdaad anders zijn.
2 maanden geleden
Reactie op Wiam2001
Bij mij is het een eerste zwangerschap en zal ook een eerste bevalling zijn ...
Zeker doen! Voor papa is dit ook belangrijk voor de band
2 maanden geleden
Reactie op Wiam2001
Bij mij is het een eerste zwangerschap en zal ook een eerste bevalling zijn ...
Je hebt gelijk, bij ons zal het afhangen of het in de nacht zal gebeuren of overdag. Wij wonen er ook niet ver van dus het zal denk ik onnodig om bij mij te slapen als hij er over 5m kan zijn 🤭
2 maanden geleden
Ik heb een hospitalisatieverzekering via het werk bij AXA. Ik heb hen opgebeld omdat het ZH werkt met verschillende soorten 1 persoonskamer. Wij mogen de 'suite' nemen, klinkt fancy maar is eigenlijk gewoon een bed en de 3 maaltijden inbegrepen voor mijn man die inbegrepen zijn in de prijs van mijn ziekenhuis opname
2 maanden geleden
Reactie op CélineVdmme
Ik heb een hospitalisatieverzekering via het werk bij AXA. Ik heb hen opgeb ...
Leuke voordeel! Moest ik in mijn eigen ZH bevallen hadden we dit ook! Noemt plus en bestaat uit luxe maaltijd voor allebei
2 maanden geleden
Reactie op Oubz
Je hebt gelijk, bij ons zal het afhangen of het in de nacht zal gebeuren of ...
Ik woon 10min vh ziekenhuis vandaan en mijn man moet bij mij zijn.
Het is mijn eerste bevalling de zenuwen zitten er al in ik zou niet alleen kunnen blijven zeker niet de eerste/tweede nacht