22 Reacties
2 maanden geleden
Vandaag echt constant harde buiken en extreem veel beweging. Vaak ook echt zo kopstoten tegen mijn blaas en de baarmoedermond. Kheb het gevoel dat ze er elke moment kan uitvallen ofzo. 😅
Morgen 37 weken, waarschijnlijk ingeleid worden op 39 weken.
Ik heb het gehadddddd.
Maar ik weet ook nu al dat ik dit gevoel ga missen binnen een paar weken.
2 maanden geleden
Ik ben nu 34weken heb al paar weken een drukkend gevoel. Een gevoel da hij er al uit wilt. Enorm veel plassen, slecht slapen, 10kg bij, ... ik zal pas genieten als ik me baby in me armen ga vasthouden. Nog week of 3 dan mag hij zeker komen van mij.
2 maanden geleden
Ik herken het absoluut! Vermoeid ook omdat ik slechter slaap omdat ik niet langer dan 2 uur op dezelfde zijde kan liggen omdat mijn been en heup pijn doen… en inderdaad, baby volledig ingedaald dus soms ineens moeten plassen op de meest vervelende momenten.. en heeeeel vaak moeten plassen 😬hoeveel weken ben je nu? Ik 36w+4d en heb het ook echt gehad… ik wil uiteraard graag de 38 a 39weken halen en voel me soms schuldig dat ik zit te wensen dat ze wat vroeger zou komen..
2 maanden geleden
Hier ook echt aan het aftellen naar het einde van de zwangerschap. Amper slapen, veel plassen, veel stekende pijnen. Kortom nog 2 dagen en dan 37 weken, het is echt wel die laatste weken die voor velen zwaar zijn en vanaf 37 mag ze hier echt komen ze. Het voelt ook wel alsof het elk moment zou kunnen gebeuren ( al een 3 tal dagen echt voorweeen volgens mij). Aangezien ze al ingedaald logt van 30 weken heb ik al 6,5 week last van die steken/ blaas/ slaap,…
2 maanden geleden
Ik ben ook echt aan het aftellen en zit nog maar op 34w. Heb in het begin tot 20w heel lastige zwangerschap gehad met veel bloedingen en risico op vroeggeboorte, dan was het aantal weken aangenaam en nu begin ik terug heel veel buikpijn te hebben met nierkolieken, rugpijn en slapeloze nachten.. Hoewel ik heel blij en dankbaar ben dat ze niet extreem vroeg geboren is, mag ze van mij echt wel op 37w komen ;)
2 maanden geleden
35 weken hier, en het begint toch ook te wegen. Ik voel me vooral heel log en immobiel. Als ik uit de zetel moet opstaan ben ik als een schildpad op zijn rug, ik waggel als een pinguïn, elke beweging van opstaan/gaan zitten moet ik over nadenken hoe ik dat best doe.. Veel komt ook door serieuze bekkeninstabiliteit.
Al een beetje aan het aftellen, maar ik voel ook wel dat ik het ga missen, al dat gestamp en gewriemel in mijn buik 😊
2 maanden geleden
Reactie op CV1993
Amai ja, die kopstoten herken ik ook… 😅 oh, waarom moet je ingeleid worden ...
Ik heb zwangerschapsdiabetes en de baby zit op p98. Gynaecoloog zou mij dus liefst rond de 39 weken laten binnen gaan tenzij de baby zichzelf daarvoor aanbiedt.
Gisteren en vandaag wel al heel veel harde buiken gehad die ongeveer 12 minuten uit elkaar zaten.
Dus ergens heb ik het gevoel dat het sowieso niet meer lang zal duren.
Ook enorm veel bekken- en rugpijn vandaag.
2 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
Ik heb zwangerschapsdiabetes en de baby zit op p98. Gynaecoloog zou mij dus ...
Ik zit al een week met echt pijnlijke voorweeen, en al 2 weken zware rug en bekkenpijn.
Harde buiken zegt echt niet veel hoor, die heb ik al de ganse zwangerschap gehad.
Kan wel zijn omdat uw baby zo Groot is dat die nog harder op uw zenuwen drukt
2 maanden geleden
Reactie op ErikaK88
Ik zit al een week met echt pijnlijke voorweeen, en al 2 weken zware rug e ...
Bwa, bij mijn vorige zwangerschap was dat toch wel het teken dat het einde in zicht was.
Nu ja, het is sowieso nog maar een twee tal weken te gaan hier.
Ergste nacht ooit gehad vannacht trouwens.
Constant reflux, geen enkele positie die aangenaam was, van elk klein geluidje wakker worden en de slaap nlet meer vatten. 🙃
2 maanden geleden
Reactie op CV1993
Amai, dat klinkt inderdaad niet fijn… Goed dat je toch zover bent geraakt! ...
Ja, heb nu net ook het nieuws gekregen dat ik grote kans heb dat ik met kwaadaardige tumor zit in mijn schildklier. Dus ben nu wel compleet van mijn roze wolk gevallen. Maakt de laatste loodjes extra zwaar…
2 maanden geleden
Reactie op Lia95
Ja, heb nu net ook het nieuws gekregen dat ik grote kans heb dat ik met kwa ...
Howwww shit en ze kunnen nu natuurlijk geen scans nemen...
Hebben ze dan iets ontdekt aan je bloedwaarden ofzo?
Hopelijk minder erg dan verwacht! Sterkte.
2 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
Howwww shit en ze kunnen nu natuurlijk geen scans nemen...
Hebben ze dan i ...
Ben gisteren opgestaan met superveel pijn thv mijn schildklier en ze hebben een echo genomen en er is een grote zeer verdachte knobbel te zien die is gaan bloeden.. Ze hebben vandaag een punctie gedaan en hopelijk weet ik tegen het einde van de week meer. Super raar allemaal… Ik zit ook met grote vraagtekens want weet niet wat dit voor de rest van mijn zwangerschap betekent, moest het echt kwaadaardig zijn. Ben echt op van de stress nu en heb schrik dat babytje dat ook voelt..
2 maanden geleden
Reactie op Lia95
Ben gisteren opgestaan met superveel pijn thv mijn schildklier en ze hebben ...
Damn.. zoiets wens je natuurlijk nooit iemand toe, maar tegen het einde van je zwangerschap.... Dat er ook nog bij. Heftig.
Hopelijk krijg je veel steun uit je omgeving.