13 Reacties

5 maanden geleden

Hey, ik krijg buggy als geboortecadeau van solidaris en namelijk cybex balios s. Mijn zus gebruikt ze ook en is zeer goed

5 maanden geleden

Krijgen 1 gratis bij solidaris.

5 maanden geleden

Hier hetzelfde als de vorige antwoorden, de cybex balios s zal het worden omdat we die inderdaad bij het ziekenfonds gratis kunnen verkrijgen. Voordien had ik ook cybex en heel tevreden over

5 maanden geleden

Hier ook wij krijgen die van solidaris. Enkel ben ik geen lid en mijn man weer wel waardoor ik de helft ga moeten betalen. Alles beter dan de volle pot☺️

5 maanden geleden

De maxi Cosi Nova 4 heb ik gekocht.

5 maanden geleden

Moeilijk he, er is zo veel keuze! Zaken die ik belangrijk vind: 3-in-1 combi (wieg, zitje, autostoel), stang aanpasbaar in hoogte, makkelijk op te vouwen, handige opbergruimte onderaan, moet in de koffer van de auto passen, en liefst ook nog een beetje leuk er uit zien 😄 We hebben het geluk een kinderwagen te kunnen overkopen van vrienden die aan alles voldoet, de Harvey van Easywalker. Wel niet het nieuwste model maar is nog prima in orde, en we sparen makkelijk 1000€ uit op deze manier.

5 maanden geleden

Wij hebben de Lionelo Amber 3in1

5 maanden geleden

Wij hebben de nuna mixx next 3 in 1 gekozen. Was de beste uit de test. Ook makkelijk in & uit elkaar te klappen.

5 maanden geleden

Quax

4 maanden geleden

Bugaboo fox

4 maanden geleden

Cybex gratis bij solidaris

4 maanden geleden

Wij wonen erg landelijk en wandelen graag in 'veldweggetjes' daarom hebben we een 'Mountain Buggy' gekocht (3 grote wielen). Succes!

20 dagen geleden

Reactie op A16

Hier hetzelfde als de vorige antwoorden, de cybex balios s zal het worden o ...
Weet je toevallig of je bij je tweede kindje terug bij solidaris zo een buggy kan kiezen? Heb hem nl voor mn eerst kind als gekozen maar wil terug 1