6 Reacties
7 maanden geleden
Hey ik heb ook zo een situatie voorgehad met een medisch secretaresse. Hieropvolgend heb ik een klacht ingediend en de vrouw in kwestie heeft een serieuze uitbrander gekregen. Het is een feit dat ze niet veel kunnen doen moest het mis gaan maar op het einde van de rit zijn ze wel met mensen bezig en niet met beesten. Heb je zelf een doppler thuis liggen ? Ik heb 1 liggen en toen ik een week lang bruinverlies had, heb ik die (om mijzelf gerust te stellen) elke dag een minuut gebruikt zodat ik niet helemaal gek werd van de zenuwen. Mocht het zijn dat je echt zekerheid wilt en geruststelling, en je materniteit doet moeilijk, ga dan naar het spoed. Ik weet dat het drastisch klinkt maar op het einde van de rit is hoe jij je voelt en de situatie van je kleintje het enige dat telt
7 maanden geleden
Reactie op jules2580
Hey ik heb ook zo een situatie voorgehad met een medisch secretaresse. Hier ...
Ik heb geen doppler in huis. Ik heb nu een berichtje gestuurd naar de zelfstandige vroedvrouw en uitgelegd wat er aan de telefoon werd gezegd en dat ik nu zeker helemaal ongerust ben. Als ik via spoed ga dan sturen ze mij daar toch door naar materniteit. Ik snap dat zij misschien zoiets hebben we kunnen niks doen of je moet je niet zo aanstellen maar die 5min luisteren zou mij zoveel rust geven. Ik ben al heel angstig van mijzelf, ben ook recent gestopt met antidepressiva waardoor alles veel harder binnenkomt. Zeker met een miskraam vorig jaar, bloedverlies, dat maakt het echt heel moeilijk.
7 maanden geleden
Schaf je tweedehands zo een dopler aan meid. Zal je veel geruster maken. Ze kunnen daar effectief niets doen voor je. Je kan op dat moment een goede echo hebben en 10 min later een miskraam. Dus ik snap hun wel maar voor je eigen gemoedsrust koop je er gewoon best eentje.
Uw klachten klinken wel erg hetzelfde als die van mij op week 11. Hoever ben je ?
7 maanden geleden
Reactie op HS8894
Schaf je tweedehands zo een dopler aan meid. Zal je veel geruster maken. Ze ...
Dan heb ik geluk gehad dat ze vorige keren zeiden kom maar langs. Ja ik ben dan weer bang dat ik het hartje niet ga vinden en ik nog ongeruster ga zijn. Mijn hoofd werkt niet zo nuchter van als ik het niet vind is het ook zo dus dan denk ik misschien beter maar even niet aanschaffen. Ik ben nu 13+6.