65 Reacties
4 maanden geleden
Hey, hier 25,5 w zwanger en ongeveer 7 kilo bijgekomen. De laatste weken stabiliseert het hem voorlopig wat maar geen idee waarom. Ik denk dat het ook moeilijk te vergelijken valt tussen verschillende vrouwen.
4 maanden geleden
Reactie op Kaat88
Ik ben momenteel bijna 25 weken en momenteel een kleine anderhalve kilo bij ...
Klopt! Ik ben nu 4kg aangekomen maar ik woog hiervoor al redelijk veel naar mijn mening.. dus hoop dat ik zo kan blijven zodat het na de bevalling niet nog moeilijker wordt om te vermageren 😩
4 maanden geleden
Nog even aanvullen. Als je veel vocht ophoudt, scheelt dat ook veel in gewicht, maar dat gaat er ook snel terug af. 6 dagen geleden woon ik nog 3 kilogram meer dan nu. Maar toen waren we net 2 weken op reis geweest naar een warm land, waar ik herl veel vocht ophield. Nu zit ik weer op hetzelfde gewicht als voor ik op reis vertrok, zonder er iets voor te doen.
4 maanden geleden
Reactie op Oubz
Klopt! Ik ben nu 4kg aangekomen maar ik woog hiervoor al redelijk veel naar ...
Ik weeg ook veel. Zou max 5 kg mogen bijkomen. Maar moet eigenlijk niet op mijn voeding letten, kan meer eten dan voor mijn zwangerschap. Merk gewoon dat mijn lichaam meer calorieën verbruikt sinds ik zwanger ben.
4 maanden geleden
Reactie op Kaat88
Ik weeg ook veel. Zou max 5 kg mogen bijkomen. Maar moet eigenlijk niet op ...
Jaa klopt dat gevoel heb ik ook! Ik was verbaasd dat ik nu “maar” 4kg ben bijgekomen. Mijn vriendin zal elk moment bevallen en zij is nu 25 kg bijgekomen dus in was hier wel van verschoten
4 maanden geleden
Reactie op Oubz
Jaa klopt dat gevoel heb ik ook! Ik was verbaasd dat ik nu “maar” 4kg ben b ...
Tis te zien hoeveel je al weegt. İk woog tussen 47/48 dus raden tussen 11 en 15 kg aan te komen maar je kan dit natuurlijk niet volgen. Ook niet overdreven eten 😁 door vocht hebben mensen tot 30kg zelfs
4 maanden geleden
Bij mijn eerste zwangerschap 17 kg bij , woog 61 kg aan het begin
Nu 26 weken van ons 2de en juist 8kg bij , de buik is ongeveer zelfde als bij eerste zwangerschap maar minder kg bij , de kilo's waren er allemaal terug af ongeveer 8 maand na de bevalling maar mijn lichaam is toch anders .omtrek ribben breder en op de heupen/bekken ook