7 Reacties
7 maanden geleden
Als je effectief met iedereen samen zal zijn zou ik zogezegd foto maken met iedereen maar eigenlijk een video maken waar je roept ik ben zwanger
7 maanden geleden
Ik maakte bij ons eerste een foto van onze hond en onze schoenen met baby schoentjes naast. Dit was om op fb enz.. te delen. Bij mijn ouders en schoonouders hebben we gewoon gezegd dat ik zwanger was.
Mijn ouders waren op reis toen ik beviel van ons eerste zoon. Daarom maakte ik nu voor baby 2 een nep vliegtuigticket met als datum de uitgerekende datum als vliegdatum. Het logo was dan een baby.
7 maanden geleden
Bij mijn zoontje hadden we een foto in een kader gestoken met een tutje aan de zijkant geknoopt. Nu doen we onze zoon een trui aan met "ik word grote broer"
7 maanden geleden
Voor mijn ouders heb ik koekjes gebakken in de vorm van een fopspeen, kinderwagen, rompertje... (vormen gevonden op etsy), voor mijn zussen en schoonbroers had ik een plantje gegeven aan elk van hen met daarop gestempeld ´nonkel /tante + naam´ en een quote van liedjes waar we go vervangen hebben met grow (let it grow), de zaadjes waren toen hoe groot onze baby toen was. Voor mijn schoonmama heb ik een ketting laten maken met oma, omdat het haar eerste kleinkind zal zijn. Bij de collega´s heb ik een fles van celebrations (snoepjes) gegeven om alcoholvrij te kunnen klinken. En ze mogen die poppen wanneer ik ook ´pop´. Bij de vrienden heb ik een rompertje laten zien ik het midden van een gesprek. En aan mijn man heb ik het dus met een rompertje, een boekje met dad jokes, een knuffeltje... verteld.
7 maanden geleden
Wij hebben een trui laten maken" ik word groote zus" ze verlangt al om het aan te doen. Ze gaan 7jaar schelen. "Een achter komertje lol"