46 Reacties
één maand geleden
Hoe gaat het?
Jha cva kan de pijn verdragen alleen in de nacht heb ik het moeilijk
één maand geleden
Reactie op OpbeurendeVos682425
Jha cva kan de pijn verdragen alleen in de nacht heb ik het moeilijk
Hoeveel cm ben je ondertussen?
één maand geleden
Hoeveel cm ben je ondertussen?
Dat weet ik momenteel ni omdat ze niet veel onderzoeken dus ik ga dinsdag zien heb een afspraak
één maand geleden
Dat weet ik momenteel ni omdat ze niet veel onderzoeken dus ik ga dinsdag z ...
Oh oke ik dacht dat je nog in ziekenhuis was
één maand geleden
Oh oke ik dacht dat je nog in ziekenhuis was
Nee ik wouw naar huis komen voor me dochtertje
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Hoe is het met jou?
Ja goed dinsdag afspraak in het ziekenhuis om te zien hoe ver ik al sta
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Nog geen actieve ontsluitings weeen gekregen dan? Is dit uw 2 de kindje?
Jha das myn twee kindje
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Oh ja je hoort wel vaker dan dat bij een volgende er al ontsluiting aanwezi ...
Jha maar heb echt het vermoeide da ik met 36 of 37 weken ga bevallen want voel die hoofdje echt drukke voor meer ontsluiting
één maand geleden
Jha maar heb echt het vermoeide da ik met 36 of 37 weken ga bevallen want v ...
Ik heb dat gevoel al sinds 35 weken maarja hier is het een eerste dus ontsluiting voor de actieve weeen zijn dan eerder zeldzaam. Ben er vandaag 39. Ik heb al 4 weken elke dag het gevoel ah vandaag is het. Ik heb ook effectief weeen die ze op de monitor zien maar deze duren niet lang genoeg om voor ontsluiting te zorgen. Mijn limiet is zo wel stilletjes aan bereikt. Ik had nooit verwacht 4 weken of langer met die voorweeen te zitten. Oefenweeen kan je verdragen omdat die geen pijn doen maar dit 😩 hou ik zo niet langer vol. Ik heb reuma en bewegen is heel belangrijk maar door de vocht gezwollen voeten kan ik amper nog stappen, sinds 3 dagen ook dat mijn rechter voet niet meer goed mee wil. Volgens mij ligt ze diep met haar hoofd maar drukt ze zo ook wel op bepaalde zenuwen en bloedvaten ( daarom het vocht ophouden en pijnlijke stappen).
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Ik heb dat gevoel al sinds 35 weken maarja hier is het een eerste dus ontsl ...
Ughhh vreselijk!
Hopelijk begint het bij jou dan ook snel!
Bij mijn eerste zijn na de tweede keer toucheren spontaan mijn weeën op gang gekomen.
Ben je al getoucheerd geweest?
één maand geleden
Reactie op Racingafadingimage
Ughhh vreselijk!
Hopelijk begint het bij jou dan ook snel!
Bij mijn eerste ...
Neen. Hebben ze nog niet gedaan. Donderdag afspraak gynaecoloog. K ga wel aangeven dat mijn limiet bereikt is. Tijdens monitoring hebben ze ook niet gevoeld. Ik was daar voor de bloeddruk, wel zeiden ze daar ah ik zie hier wel weeenactiviteit. Maarja ze duren nog niet lang genoeg om door te zetten helaas. 😩
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Neen. Hebben ze nog niet gedaan. Donderdag afspraak gynaecoloog. K ga wel a ...
Amai klinkt echt super heftig… als de baby op gewicht zit: zou je niet beter vragen of ze je inleiden? Ik kan moeilijk denken dat ze dit zouden weigeren als ik hoor wat je allemaal doormaakt..
één maand geleden
Reactie op Jolienve
Amai klinkt echt super heftig… als de baby op gewicht zit: zou je niet bete ...
Ja dat ga ik donderdag ook proberen te vragen. Maar inleiden doen ze vaak niet voor 40-41 weken. Tenzij het medisch verantwoord is. En dat is het niet volgens mij. Want geen eiwitten in urine en Mijn bloeddruk blijft net op het randje van wanneer ik zou moeten bellen.