37 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Ooh wauw! Wij hebben ook alles doorgegeven wel maar weten de naam nog niet ...
Nee geen zin daarvoor 🤣 wij hebben de klassieke doopsuikers steentjes met doopsuiker en naam wel 3 grote verschillende voor ons en mama’s en dan elk 10 kleintjes

5 maanden geleden

Hier bijna 22 weken en echt al een giga buik precies 😂 wel de tweede, eigenlijk derde zwangerschap.. dusja. Ik heb het geboortekaartje al zelf gemaakt en een proefdruk besteld. Spannend!

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwensje

Ooh wij hebben een bijpassende naam gevonden voor ons dochtertje. Die bij ...
Heel leuk!! Ik ben er zelf niet aan begonnen want ik heb echt geen geduld daarvoor en ben echt niet handig en wou al iets specialere dingen dus heb het uit handen gegeven 🤣🙈

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Heel leuk!! Ik ben er zelf niet aan begonnen want ik heb echt geen geduld d ...
Haha geloof me of niet, Mijn vriend heeft ook totaal geen geduld voor zo een dingen. Maar verschoot er zelf van dat hij ideetjes in zijn hoofd had en dit en dat moest gebeuren,.. uiteindelijk was zijn idee om het zowa in de zelfde aard te doen als bij ons zoontje geen Naam stickers maar naam plaatjes waar je zelf de naam op moet schrijven enzo maar ben blij dat zowa de kleine dingen gedaan zijn 😊

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Heel leuk!! Ik ben er zelf niet aan begonnen want ik heb echt geen geduld d ...
En zolang jij blij bent met de keuze die je gemaakt hebt om het uit handen te geven is toch ook prima.

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Ja dat gevoel heb ik ook! Ik kan niet wachten tot hij er is maar toch wil i ...
Ja we zullen het pas weten op de geboorte 🤗

5 maanden geleden

Vandaag 20 weken 🥳 Ik voel me energieker dan in het 1e trimester, maar slaap wel slecht dus het is ook niet dat ik bruis van de energie. Ik kan ook niet evenveel doen als anders, heb snel bandenpijn of rugpijn als ik te veel doe. Vervelend maar hoort er bij he 🤷🏻‍♀️ Buikje is op 2 weken tijd plots serieus gegroeid, dat is wel heel leuk om te zien! Babykamer is zo goed als klaar, alleen nog decoratie. We zijn deze week met een zwangerschapscursus begonnen, heel interessant! De naam ligt zo goed als vast, geboortekaartje ook, geboortelijst begint vorm te krijgen... Komt helemaal goed 😊

5 maanden geleden

Hier 21 weken vandaag en ik ben echt kapot moe… Om 04:00 uit ons bed gebeld door de politie ivm onze overbuur.. waar wij dit keer geen rottebal mee te maken hadden. Hij zorgt altijd voor geluidsoverlast. Nu lagen vriend en ik en onze zoon EINDLIJK goed te slapen. En beld de overbuur aan en beschuldigde ons maar weer eens van iets wat we NIET HEBBEN GEDAAN kreeg ik tijdens da mijn vriend kwaad was op de overbuur hele harde steek aan de rechterkant van mijn buik. En zegt hij vlakaf in ons gezicht da wij hier weg moeten. Zegt vriend letterlijk de enige die iedereen hier weg wilt is u… blijft hij mekkeren politie 2e keer gebeld en dan kwamen ze niet eens…. Conclusie heb al de hele tijd steken aan de rechter kant gelukkig voel ik ons meisje en heeft de gynaecoloog gezegd omdat wij een dopler thuis hebben we deze voor 1 keer mochten gebruiken en als we het niet vonden of horen moesten we terug bellen..

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwensje

Hier 21 weken vandaag en ik ben echt kapot moe… Om 04:00 uit ons bed gebel ...
Zo erg van hun!

5 maanden geleden

Zo erg van hun!
Ja I know Maja ik voel ons meisje nog vaak en dan heb ik het gevoel dat alles oké is met haar maar toch stiekem schrik

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwensje

Ja I know Maja ik voel ons meisje nog vaak en dan heb ik het gevoel dat all ...
Trek je niet aan! Als ze komen doe zelfs de deur niet open. Zij moeten hun druk maken niet jullie. Geniet van je zwangerschap!

5 maanden geleden

Trek je niet aan! Als ze komen doe zelfs de deur niet open. Zij moeten hun ...
Ergens een punt maar als je vriend het zo beu is en het jammer genoeg niet kan laten. Omdat er al een baby van 1 jaar hier is. En 2e opkomst is

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwensje

Ergens een punt maar als je vriend het zo beu is en het jammer genoeg niet ...
Snap ik zeker maar je word gestresst voor niets daarvoor moet hij loslaten. Dien constant klachten in.

5 maanden geleden

Hier ook net voorbij de 20w. We wilde het geslacht niet weten maar is helaas toch op de brief gezet. Heel lang gewacht met voorbereiden te ondernemen wegens het verleden. Toch deze maand kinderkamer gaan bestellen en deze zomer dan concreet alles wat uitwerken qua geboortekaartje enzo. Momenteel is grootste kwaaltje hier, immens veel plassen.

5 maanden geleden

Reactie op Aida95

Zo mooi 😍 Ben ik de enigste die geen buik heeft 😂
Ik ook 20 weken geen buik tweede kindje ... bij men eerste was al ik 6kg bij en zag je het sneller. Nu minder snel mo vindt da nie erg. Die buik komt nog hoor...

5 maanden geleden

Ik ook 20 weken geen buik tweede kindje ... bij men eerste was al ik 6kg bi ...
Ja hallo. Kben 23 weken en ik vraag mij af hoe mijn lichaam nog 17 weken mee gaat moeten.. mijn buik is echt al huge!

5 maanden geleden

Ik ook 20 weken geen buik tweede kindje ... bij men eerste was al ik 6kg bi ...
Ik ben 22 weken en een heel klein zichtbaare buik. Ook 2e kindje ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat ze het echt gaan zien plus ben zelf nog maar 4 kilo bij. Net als bij ons zoontje toen het einde in zicht kwam op 35 weken toen was ik 10 kg bij en zag je een zwangere buik.. maar die moest ik al snel missen hopelijk hou ik het nu vol tot 38 weken