37 Reacties

5 maanden geleden

Hoi! Wat een mooie foto 😍 Tijd vliegt! Volgende week zondag ben ik ook al 20 weken 🥹 Het gaat veeeeel beter dan in begin. Wij hebben al een naam. Wij hebben geen babykamer. We gaan beginnen met dezelfde kamer.

5 maanden geleden

Zo mooi 😍 Ben ik de enigste die geen buik heeft 😂

5 maanden geleden

Reactie op Aida95

Zo mooi 😍 Ben ik de enigste die geen buik heeft 😂
Zo groot heb ik ook geen maar begint wel te komen. İs het ook je eerste?

5 maanden geleden

Echt mooi ronde buike 😍Mijn 2de kindje

5 maanden geleden

Reactie op Aida95

Echt mooi ronde buike 😍Mijn 2de kindje
Oh oke. Bij de eerste duurt blijkbaar efkes maar kan zijn dat je bij je eerste ook geen grote buik had

5 maanden geleden

Hoi! Wat een mooie foto 😍 Tijd vliegt! Volgende week zondag ben ik ook a ...
Zo lief, dankjewel! 🫶🏻 Wij twijfelen nog super hard over de naam, dus is nog eventjes nadenken 🙈 Wij gaan eind volgende maand aan de babykamer beginnen 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Zo lief, dankjewel! 🫶🏻 Wij twijfelen nog super hard over de naam, dus i ...
Nog zoveel tijd om na te denken, komt wel nog. Veel succes met de babykamer, spannend allemaal 🥹

5 maanden geleden

Hier ook alles in orde. Baby zit ver voor op schema qua grootte. Maar dat ben ik gewend van mijn eerste zwangerschap 😅 Verder was er maar 1 naam waarin we overeen kwamen, dus die wordt het! Wij zijn momenteel bezig met een badkamerrenovatie. Eens die rond is beginnen we aan de babykamer. De laatste weken al heel veel last van maagzuur zowel overdag (namiddag) als 's nachts..

5 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Hier ook alles in orde. Baby zit ver voor op schema qua grootte. Maar dat b ...
Zo leuk allemaal en spannend hè! 🥰 Hier ook redelijk vaak last van maagzuur de laatste tijd🫣 rennies all the way 😅

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Zo leuk allemaal en spannend hè! 🥰 Hier ook redelijk vaak last van maagzu ...
Hier Riopan to the rescue! 💪🏼

5 maanden geleden

Hellooo! Mooie foto 😍 het gaat inderdaad snel, en tegelijk ook traag vind ik! Soms kan ik niet wachten tot de baby er is en soms besef ik wow ik ben al bijna 20 weken. Wij wonen in een appartement zonder slaapkamers dus de baby zal gewoon bij ons slapen in het begin. Mijn buikje begint te komen, soms zie je het goed en soms helemaal niet. We weten het geslacht niet dus we hebben een jongens- en meisjesnaam. 🥰

5 maanden geleden

Mijn buik ziet er zo uit 🥹🥹🥹

5 maanden geleden

Hey, zondag ben ik 21 weken. Gaat traag vooruit. Maar tegelijk ook blij dat alles goed gaat. Wij hebben al een meisjesnaam en al wat voorbereidingen aan het maken voor de doopsuiker.. 😀

5 maanden geleden

Reactie op kamsif

Hellooo! Mooie foto 😍 het gaat inderdaad snel, en tegelijk ook traag vind ...
Ja dat gevoel heb ik ook! Ik kan niet wachten tot hij er is maar toch wil ik nu nog genieten! Dat is ook leuk, lekker gezellig samen🥰 Zo spannend! Ga je pas wachten tot de geboorte dan?

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwensje

Hey, zondag ben ik 21 weken. Gaat traag vooruit. Maar tegelijk ook blij da ...
Vanaf wanneer wist je dat je zwanger was? Wij zijn vandaag ook langs geweest om de doorsuiker door te geven! Alles wordt zo echt, ik heb het gevoel dat ik nog meer tijd nodig ga hebben 😂🙈

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Vanaf wanneer wist je dat je zwanger was? Wij zijn vandaag ook langs gewe ...
Onze doopsuiker staat al klaar 😀

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Vanaf wanneer wist je dat je zwanger was? Wij zijn vandaag ook langs gewe ...
Goh eigenlijk vrij snel want da was op nen dag da ik mijn regels al 1 week nie gekregen had maar toen waren mijn borsten al gevoelig en was ik ook enorm misselijk direct die ochtend om 06:00 samen met vriend opgestaan en test gedaan toen ons eerste zoontje nog sliep.. en dan was het even paniek. Maar uiteindelijk, ook heel lang gewacht om het aan onze families te vertellen toen was ik 15 weken en had nog geen buik en nu 21 weken en ook nog niet zo een neige buik haha en goh ik heb geen schrik of ik te kort zou komen hebben via de AVA dingen gehaald en ja ik wou dit samen met vriend doen en dergelijke en we moeten de suikerbonen nog doen maar de rest staat al klaar haha heb alle glazen potten in de vaatwasser gedaan en nu zijn ze al klaar voor te vullen

5 maanden geleden

Ooh wauw! Wij hebben ook alles doorgegeven wel maar weten de naam nog niet dus moeten nog even nadenken 🙈 heb je alles zelf gedaan?

5 maanden geleden

Ooh da s snel hoever ben je

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Ooh wauw! Wij hebben ook alles doorgegeven wel maar weten de naam nog niet ...
Ooh wij hebben een bijpassende naam gevonden voor ons dochtertje. Die bij der grote broer past. Al hebben we letterlijk lang liggen zoeken haha, en ja wij hebben alles zelf gedaan. Maar wou mijn vriend hierbij betrekken ook en dat heeft ons precies nog vele vele dichter bij elkaar gebracht. Nooit gedacht dat hij dat fijn vond om samen te doen hebben beide onze zin gehad haha met de doopsuiker en ja bij ons zoontje zaten we veel in het ziekenhuis door bloedingen waardoor meter&peter de doopsuiker deden… en nu konden we het eindelijk samen doen