17 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op HS8894
Heb jij geluk, ik mocht pas op 9weken voor men eerste echo gaan. (Ook na mi ...
ja ik heb er ook echt wel op aangedrongen omdat vorige zwangerschap op 6 weken er al helemaal niets meer te zien was .. dus nu best spannend halver wegen de week nog een bloedonderzoek om te kijken of het HCG hormoon mooi stijgt geeft me toch al een beetje hoop 馃崁馃崁馃崁馃グ
8 maanden geleden
Reactie op michelevd
Ik ben 8w3d en mag over 3 uurtjes mijn eerste echo laten nemen 馃グ馃
kei leuk !! laat je wat weten
8 maanden geleden
Wegens eerdere miskramen heb ik al 2 echo鈥檚 gehad (6 weken en 7,5). Twee keer het hartje mooi zien oplichten, wat een geruststelling!
Mijn vorige miskramen waren steeds tussen de 6 en de 11 weken dus tot 12 weken ga ik wellicht erg ongerust zijn.
Volgende week maandag (4/3) weer op babydate: dan ben ik 9 weken 馃馃徏. De tijd gaat zo verschrikkelijk traag - ik zit momenteel thuis van werk wegens hele dag erge misselijkheid en vermoeidheid.
8 maanden geleden
Reactie op MamaEzra
Wegens eerdere miskramen heb ik al 2 echo鈥檚 gehad (6 weken en 7,5). Twee ke ...
oohh , zo erg en inderdaad wachten duurt ontzettend lang dat heb ik nu ook terwijl ervoor de weken voorbij vlogen morgen nog een bloed onderzoek om te kijken of het HCG hormoon mooi omhoog is gegaan en dan nog even spannend afwachten 馃檲
8 maanden geleden
Reactie op jsca999823
oohh , zo erg en inderdaad wachten duurt ontzettend lang dat heb ik nu ook ...
Oh spannend! Dat wordt wellicht meerdere keren online checken of de resultaten al binnen zijn waarschijnlijk 馃槄? Ik duim voor je!
Mijn partner is daar allemaal zoveel geruster in - wou dat ik die onrust en het ongeduld ook zo kon afzetten 馃檲
8 maanden geleden
Reactie op MamaEzra
Oh spannend! Dat wordt wellicht meerdere keren online checken of de resulta ...
hier is dat juist hetzelfde , na de miskraam laat hij het gewoon op zich afkomen , kon ik dat ook maar iedere keer na de wc is het kijken ben ik geen bloed verloren maar iedere dag is er weer 1 tje extra en daar hou ik mij aan vast 馃崁馃馃徏 dankjewel!!!
8 maanden geleden
Reactie op AssiaEMB
Ik mag op 6 maart gaan op babydate. Dan ben ik 7 weken 1 dag.
spannend 馃グ
8 maanden geleden
Reactie op MamaEzra
Oh spannend! Dat wordt wellicht meerdere keren online checken of de resulta ...
waarde is op nog geen week x10 gestegen 馃グ馃グ van 340 naar 3400 op 6dagen tijd nu afwachten op de eerste echo 馃檶馃檶