144 Reacties

2 maanden geleden

32 weken en 7 kilo bijgekomen

2 maanden geleden

29+ 2 en 6,8 kg

2 maanden geleden

32weken 14kg bijgekomen

2 maanden geleden

Bijna 33weken en 8,5 kilo. Ben de laatste anderhalve maand niets meer bijgekomen terwijl de baby blijft groeien. Mij hoor je dus niet klagen 😁

2 maanden geleden

Vandaag 33w en +7,5 kg

2 maanden geleden

33 weken van een tweeling en 10kg bij ..

2 maanden geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Bijna 33weken en 8,5 kilo. Ben de laatste anderhalve maand niets meer bijge ...
Ik hang nu al paar weekjes op +10kg, mag ook zo blijven 😆

één maand geleden

33w3d en 8kg

één maand geleden

32w1d en 13kg bij. Laatste maand gaat gewicht traag naar omhoog maar buukomtrek groeit wel 2cm per week en ik hou veel minder vocht vast in mijn benen en voeten.

één maand geleden

35 + 6 en 11,5 kg. Lang op 10 kg gehangen maar sinds laatste 2 weken dus weer wat erbij (ook normaal omdat baby nog veel bijkomt natuurlijk 😉)

één maand geleden

35w3 en 14 kg. Weeg nu op juist dezelfde termijn als mijn vorige zwangerschap hetzelfde gewicht. Als dit zo verderzet zal ik tegen 39w aan 15kg zitten.

één maand geleden

Bij 35w hier 8kg bij.

één maand geleden

Ik durf ni mr op weegschaal te staan😂

één maand geleden

Hier op 34 weken, kleine 10 kg bij

één maand geleden

33 weken en 6kg erbij

één maand geleden

36 weken 7 kilo erbij

één maand geleden

Als ik al dit lees maak ik me lichtjes zorgen. Ik ben momenteel 35w en er is 16kg bij 🙈. Voor mijn zwangerschap wel altijd heel veel gesport wat grotendeels is weggevallen omdat ik heel ziek ben, maar toch. 🙈

één maand geleden

Reactie op cver

Als ik al dit lees maak ik me lichtjes zorgen. Ik ben momenteel 35w en er i ...
Is van vrouw tot vrouw, zeker niet panikeren! Placenta, vruchtwater en baby wegen wel wat samen 😉

één maand geleden

Reactie op cver

Als ik al dit lees maak ik me lichtjes zorgen. Ik ben momenteel 35w en er i ...
Ik was voor de zwangerschap mager/platte buik. Woog 60kilo, ga nu richting 75, ik heb geen echte dikke buik, 35weken, maar 15 kilo bijkomen is normaal, ze zeggen bij mij dat het kindje 3,5kilo zal worden, 1,5kilo is placenta, ongeveer 1kilo vruchtwater, 500gram borsten. Je baarmoeder kan ook tot een kilo wegen Dan zit je al op 7,5 kilo dat er na de bevalling meteen weer uit is

één maand geleden

Reactie op kelly36t

Ik was voor de zwangerschap mager/platte buik. Woog 60kilo, ga nu richting ...
Hier bijna 33w en +18kg. Ik woog 55kg bij begin zwangerschap maar ik hou door verandering in hormonen veel vocht vast. Ook al zegt iedereen dat alles op mn buik zit en het er niet aan te zien is. Maar de weegschaal liegt niet natuurlijk. Ik maakte me ook veel zorgen omtrent mn gewicht maar verschillende zorgverleners hebben me al gerust gesteld. Als je een goed startgewicht had , heb je wel wat marge 🙂